8 תשובות
שואל השאלה:
מ
אנונימית
לא ביישנים
ביישנית ממש אבל שמכירים אותי אני הכי משוגעת (בקטע טוב)
ביישנתי
לא ביישנים, אני ביישנית ככה שאני צריכה שהבן אדם מולי ימשיך את השיחה ויעזור לה לזרום כשאני לא מצליחה לעשות את זה.
תלוי מתי, בתור introvert (מופנמת) יש פעמים בהן יותר נוח לי להיפתח ל extroverts (מוחצנים) ויש פעמים שיותר נוח לי להתחבר לילדים יותר מופנמים וביישנים כמוני, אבל בדרך כלל אני אתחבר יותר לילדים מוחצנים.
אני הכי לא ביישן שיש
אני מניחה שאני ביישנית, לא תמיד