6 תשובות
או גל או אלירן
מאחלת לאלירן
מאחלת לאלירן
אלירן
אני גם בעד שאף אחד אבל לדעתי גל או אלירן
אלירן אני חושבת
לא מבין למה כולם פה אוהבים את אלירן הוא לא בגד באשתו? או גל הילדה הקטנה הזאת, הכי גבר שם זה עומר
גם לעומר לא חסר הוא התעלל עם חברים שלו באוגר
כבר עדיף את נועם וזהו
כבר עדיף את נועם וזהו
באותו הנושא: