14 תשובות
סתיו (לפי הרבה סקרים)
סתיו
סתיו
שואל השאלה:
הלוואי שסתיו. זאת תהיה קארמה
הלוואי שסתיו. זאת תהיה קארמה
אנונימית
סתיו
סתיו אבל מקווה שמעתוק
קשה לי להאמין שסתיו תקח..
יש לי תחושה יענקי
ברגע האמת יתמכו בו ולא בה ...
יש לי תחושה יענקי
ברגע האמת יתמכו בו ולא בה ...
יענקי בחיים לא יזכה היחידה שאולי מהווה איום זאת יובל מעתוק
יענקי לא מועמד באף הדחה כמעט (פעם ב כשיש הדחה שכולם מועמדים) אז אי אפשר באמת לדעת אם הוא חזק כי יש מלא מועמדים ושמלא מועמדים החלשים הולכים אז יענקי נשאר איכשהו
יובל מעתוק גם אבל את יובל מעתוק אוהבים טיפה הרבה יותר ממנו כי היא משחקת אותה טובת לב ואנשים קונים את זה.
לעומת זאת
סתיו מועמדת תמידד, ותמיד נשארת.
שלא נדבר על סקרים וכמות עוקבים באינסטגרם
(יובל מעתוק -60 אלף
סתיו- 113 אלף ושלא נדבר על זה שיש ליענקי 3000 עוקבים )
בואו נודה שסתיו עושה את העונה המשעממת הזאת בינתיים .. בין אם אתם שונאים אותה או לא
יענקי לא מועמד באף הדחה כמעט (פעם ב כשיש הדחה שכולם מועמדים) אז אי אפשר באמת לדעת אם הוא חזק כי יש מלא מועמדים ושמלא מועמדים החלשים הולכים אז יענקי נשאר איכשהו
יובל מעתוק גם אבל את יובל מעתוק אוהבים טיפה הרבה יותר ממנו כי היא משחקת אותה טובת לב ואנשים קונים את זה.
לעומת זאת
סתיו מועמדת תמידד, ותמיד נשארת.
שלא נדבר על סקרים וכמות עוקבים באינסטגרם
(יובל מעתוק -60 אלף
סתיו- 113 אלף ושלא נדבר על זה שיש ליענקי 3000 עוקבים )
בואו נודה שסתיו עושה את העונה המשעממת הזאת בינתיים .. בין אם אתם שונאים אותה או לא
ברבי המלכה שלי
סתיו או מעתיק אני מאוד מקווה שלא אחד מהאחים הנוכחים של משפחת בורגיל ואברם
תגידי את לא חושבת שהגזמת? לאחל למישהו דברים כאלה כי את לא מתחברת אליה? אם כבר מישהו יותר גרוע מולציפר זאת את. בן אדם הכי מזעזע שיצא לי לקרוא תגובה שלו.
"אישה רעה ודוחה" האירוניה.
תסתכלי על עצמך איכ. גם אם שונאים מישהו לא אמורים לאחל דברים כאלה בחיים.
יש ככ הרבה אנשים שאני שונאת ובחיים לא אני לא מאחלת להם מה שאת רשמת פה
את רק צריכה להתבייש
"אישה רעה ודוחה" האירוניה.
תסתכלי על עצמך איכ. גם אם שונאים מישהו לא אמורים לאחל דברים כאלה בחיים.
יש ככ הרבה אנשים שאני שונאת ובחיים לא אני לא מאחלת להם מה שאת רשמת פה
את רק צריכה להתבייש
אני יודעת שהגזמתי ^
קיצוני? כן
מוגזם? בהחלט
למה? כי אני שונאת את הבן אדם בעוצמות כל כך חזקות שאני מסוגלת לשנוא אותה גם בגלגול הבא. ואני לא מתביישת בשום דבר שאמרתי
כל מה שאמרתי זה מה שאני מרגישה. ומה שאני מרגישה זה קיים ואני לא מעדנת שום דבר במה שאני מרגישה. אני אומרת לך את הדברים כמו שהם - בשיא הכנות
קיצוני? כן
מוגזם? בהחלט
למה? כי אני שונאת את הבן אדם בעוצמות כל כך חזקות שאני מסוגלת לשנוא אותה גם בגלגול הבא. ואני לא מתביישת בשום דבר שאמרתי
כל מה שאמרתי זה מה שאני מרגישה. ומה שאני מרגישה זה קיים ואני לא מעדנת שום דבר במה שאני מרגישה. אני אומרת לך את הדברים כמו שהם - בשיא הכנות
איככ סתיו
אישה רעה ודוחה - יותר גרועה מלוציפר.
צריך לרצוח אותה ולנפץ כל עצם בגוף שלה לרסיסים ולשלוח לים.
שונאת אותה שנאת מוות
שונאת אותה שנאה טהורה
כבר שני לילות שאני חלמתי עליה והיא עושה לי סיוטים - אישה רעה
להקיא!!
אישה רעה ודוחה - יותר גרועה מלוציפר.
צריך לרצוח אותה ולנפץ כל עצם בגוף שלה לרסיסים ולשלוח לים.
שונאת אותה שנאת מוות
שונאת אותה שנאה טהורה
כבר שני לילות שאני חלמתי עליה והיא עושה לי סיוטים - אישה רעה
להקיא!!
יענקי אמן!!!
איך אתם מסוגלים להגיד שלסתיו יותר מגיע לנצח מאשר יענקי???
איך אתם מסוגלים להגיד שלסתיו יותר מגיע לנצח מאשר יענקי???