14 תשובות
אפל
אפל
אפל
אפל
שיאומי.
כל כך.
אבל בכללי סמסונג
כל כך.
אבל בכללי סמסונג
כל דבר חוץ מאפל
אפל זה גרוע
אפל זה גרוע
אפל
אפל
אפל בהרבה.
אפל.
אבל שיומי למחיר שלו ממש טוב
אבל שיומי למחיר שלו ממש טוב
אפל בדוק.
שיומי
אפל
אדידס/עזרא דיסין
אנונימי
באותו הנושא: