12 תשובות
איפור לא קונים תמיד
ציפורניים בערך 120-150 לחודש
אני בחודש מוציאה 200 שקל על ציפורניים
איפור אני קונה כל חצי שנה בערך אז משהו כמו 500?
ציפורניים אם את עושה זה 200 שח בערך, איפור את קונה פעם ב לטווח הארוך
איפור לא יוצא בחודש, איפור קונים כמות סבבה שמספיקה להרבה זמן. ולגבי ציפורניים זה לרוב 200/150
אני מוציאה 120-150 על ציפורניים כל חודש, איפור בקושי מוציאה תאמת.
אבל יש עוד הוצאות בתחום הטיפוח כגון, קוסמטיקאית, כל הסקין קייר שלי..
שואל השאלה:
ובכלל כדי לעשות ציפורניים?
אנונימית
אני לא עושה ציפורניים, אבל מי שכן זה עולה לרוב 300 אלא אם עיצוב מאוד בסיסי או מישהי שעושה בזול. איפור לא קונים כל חודש, אבל כשקונים עולה הון
אני פשוט חייבת שיהיה לי לק על הציפורניים אז לי זה חובה, אבל השאלה מה את מרגישה לגבייך
^^300 זה רק אולי בנייה ומישהי יקרה ברמות, הממוצע הוא סביבות 200..

ואני לא אמליץ לעשות ציפורניים, זה התמכרות והוצאה לא מבוטלת כל חודש. אבל אני מרוצה ואוהבת.
אל תעשי ציפורניים, הוצאה מיותרת
אני למדתי לעשות לעצמי בבית עם לק ג'ל של ביוטיקר ומכונה בחמישים שח ואומרים לי שזה נראה ממש מקצועי
בהנחה שאת עושה פעם בשלושה שבועות, יהיו הרבה חודשים שתעשי פעמיים בחודש כלומר יעלה יותר מ300. בכל מקרה הרבה עושות בניה ולכן לקחתי כממוצע 300 לחודש מלא
כשאני קונה איפור זה במלא כסף וזה יוצר נגיד 1000 משהו לקנייה וציפורניים 200 בערך קצת יותר
התחברות ל