7 תשובות
עושה לעצמה/ עובדת
וואי ליטרלי
אחותי עושה מלא וכזה תחסכי
אחותי עושה מלא וכזה תחסכי
או שההורים נותנים או שחוסכים
אנונימית
ציפורניים זה מותרות לא כל אחת חייבת לעשות
אם מישהי עובדת ורוצה להשקיע על זה את הכסף אז למה לא.
בסופו של דבר הרבה בנות אומרות שזה עושה להן טוב שהציפורניים שלהן מטופחות ומסודרות, וכשיש להן עיצובים מיוחדים אז בכלל זה מלהיב עוד יותר
אם מישהי עובדת ורוצה להשקיע על זה את הכסף אז למה לא.
בסופו של דבר הרבה בנות אומרות שזה עושה להן טוב שהציפורניים שלהן מטופחות ומסודרות, וכשיש להן עיצובים מיוחדים אז בכלל זה מלהיב עוד יותר
עובדות/הורים
אני עושה לעצמי :)
עושה לעצמי לק רגיל
אנונימי
באותו הנושא: