5 תשובות
ממש לא
לא שווה
אמאלה לא וותרי על השפם והגבות ותעשי לבד
אנונימית
אולי לא כל חודש
אני עושה לעצמי שפם גבןת, מדביקה לעצמי ריסים, זה חוסך מלא כסף בחיי
באותו הנושא: