9 תשובות
תשתי זה עוזר
K2
לא שווים את זה ואגב היא מודעת אלייך?
תגידי להשם תודה שאת לא איתו יותר וזהו
באמת הכל לטובה
שואל השאלה:
אין לי מושג אני לא מאשימה אותה אני מאשימה אותו.
אנונימית
את לגמרי צריכה להאשים אותו אבל כבר לא אמור להיות לך אכפת ממנו זה כל כך רע מה שהוא עשה אין לזה דרך חזרה
הייתה לי סיטואציה מזה דומה לשלך חוץ מהקטע שהוא חסם אותי אני חייבת לומר שאם הזמן שתראי אותם ביחד את רק תיגעלי מהבן אדם וירד לך את פשוט חייבת להתחיל לקלוט מי הבן אדם וזה אוטומטי יורד כאילו איכס הבן אדם על הפנים מגיע לך טוב יותר אחות
בסוף הוא יעשה לה את אותו הדבר תגידי תודה שאת לא איתו יותר
לא בקטע של האשמה אותה בקטע שאולי היא לא מודעת לזה ובעצם בגד בשתיכן ואולי אם הייתי יודעת אני הייתי מספרת
שואל השאלה:
הוא לא היה יחד איתה אבל שהיינו יחד הם היו בקטע פשוט לדעתי
אנונימית
התחברות ל