17 תשובות
הם חיים תחת הרשות הפלסטינית, אז כן יש להם ביסוס לקרוא לעצמם פלסטינים, ואבות אבותיהם חיו פה בתקופת המנדט הבריטי והארץ נקראה פלשתינה.
לא הבנתי את הקשר שאת עושה בין הגזענות שלהם לבין איך הם מגדירים את עצמם..
לא הבנתי את הקשר שאת עושה בין הגזענות שלהם לבין איך הם מגדירים את עצמם..
אנונימית
מסכימה, מדברת בתור אחת שניסתה להסביר להם כמה וכמה פעמים והם פשוט לא קולטים, הם משקרים לעצמם ולכולם, ממציאים עובדות לא נכונות ודוחפים תמונות שלא קשורות לכלום ואז כל העולם מאמין להם ושונא אותנו.
וכשאני רושמת דברים חוסמים אותי או מוצקים לי גובות כי אין להם איך להתמודד איתי, אנחנו אומרים את האמת והם משקרים לעצמם ולאחרים, חיים לפי ספר היסטוריה שהם המציאו לעצמם.
וכשאני רושמת דברים חוסמים אותי או מוצקים לי גובות כי אין להם איך להתמודד איתי, אנחנו אומרים את האמת והם משקרים לעצמם ולאחרים, חיים לפי ספר היסטוריה שהם המציאו לעצמם.
אנונימית
אנונימית, גם יהודים חיו פה בארץ פלשתינה אבל זה כבר לא ארץ פלשתינה והם מעולם לא היו עם ועכשיו זה מדינת ישראל.
אם כל כך היה חשוב להם להקים מדינה ל"עם" שלהם הם היו יכולים לבקש ולהלחם על זה גם הרבה שנים לפני שהיו פה גלי עליה גדולים, הם היו יכולים להלחם בבריטים בדיוק כמו שאנחנו עשינו כדי לקבל מדינה אבל הם לא עשו משמע זה לא באמת משהו שהם רצו לפני שהגענו
אם כל כך היה חשוב להם להקים מדינה ל"עם" שלהם הם היו יכולים לבקש ולהלחם על זה גם הרבה שנים לפני שהיו פה גלי עליה גדולים, הם היו יכולים להלחם בבריטים בדיוק כמו שאנחנו עשינו כדי לקבל מדינה אבל הם לא עשו משמע זה לא באמת משהו שהם רצו לפני שהגענו
אנונימית
קודם כל, ברור שהם קיימים כי הם עדיין מגדירים את עצמם כפלסטינאים ופלסטין זאת לא מדינה, אבל פלסטינאים זה לאום.
לא כל הערבים הם פלסטינים ככה שאת טיפה מערבבת פה שני דברים שונים.
ערביי העולם בדרך כלל תומכים בפלסטינים אבל הם לא פלסטינאים בעצמם, ערביי ישראל די מחולקים בנוגע לזה אבל רובם לא פועל כנגד ישראל ואף יש כאלו שאוהבים את ישראל.
בכל מקרה, הטענה והאמונה שלהם היא שהמדינה מגיעה להם כי כביכול אנחנו פלשנו לשטח שהיה שייך להם לפני הקמת המדינה וגירשנו אותם (דבר שלא קרה, הם החליטו לברוח בעצמם בגלל המלחמה)
שלא נדבר על המחבלים שפשוט דוקרים על ימין ועל שמאל. אין לי הסבר לזה באמת. יש ככ הרבה דרכים להביע דעה וכביכול "לשאוף למטרה שלהם" גם בלי אלימות.
אנחנו, ישראל, עם חזק. בסופו של דבר, הם פשוט מקנאים בנו שלנו יש מדינה, ולא מבינים שקיבלנו והרווחנו אותה בעבודה קשה וביושר :)
לא כל הערבים הם פלסטינים ככה שאת טיפה מערבבת פה שני דברים שונים.
ערביי העולם בדרך כלל תומכים בפלסטינים אבל הם לא פלסטינאים בעצמם, ערביי ישראל די מחולקים בנוגע לזה אבל רובם לא פועל כנגד ישראל ואף יש כאלו שאוהבים את ישראל.
בכל מקרה, הטענה והאמונה שלהם היא שהמדינה מגיעה להם כי כביכול אנחנו פלשנו לשטח שהיה שייך להם לפני הקמת המדינה וגירשנו אותם (דבר שלא קרה, הם החליטו לברוח בעצמם בגלל המלחמה)
שלא נדבר על המחבלים שפשוט דוקרים על ימין ועל שמאל. אין לי הסבר לזה באמת. יש ככ הרבה דרכים להביע דעה וכביכול "לשאוף למטרה שלהם" גם בלי אלימות.
אנחנו, ישראל, עם חזק. בסופו של דבר, הם פשוט מקנאים בנו שלנו יש מדינה, ולא מבינים שקיבלנו והרווחנו אותה בעבודה קשה וביושר :)
שואל השאלה:
אני אמרתי בכללי שזה מפריע לי גם שהם אומרים שהם מדינה ועוד שנותנים להם פה שטחים ועוד בנוסף לזה הם דוקרים חיילים
אני אמרתי בכללי שזה מפריע לי גם שהם אומרים שהם מדינה ועוד שנותנים להם פה שטחים ועוד בנוסף לזה הם דוקרים חיילים
אנונימית
בלאק
מסכימה איתך כל כך, עובדה שאנחנו הגענו ונלחמנו עבור משהו שהיה לנו חשוב, לא פגענו באנשים חפים מפשע יותר מדי אלא אם כן זה היה תוצאות
של מלחמה שקרו בכל מקום, יכלנו גם ללכת בדרך שהם הולכים בה היום, לקחת סכין ולדקור כל ערבי אבל לא עשינו את זה.
מסכימה איתך כל כך, עובדה שאנחנו הגענו ונלחמנו עבור משהו שהיה לנו חשוב, לא פגענו באנשים חפים מפשע יותר מדי אלא אם כן זה היה תוצאות
של מלחמה שקרו בכל מקום, יכלנו גם ללכת בדרך שהם הולכים בה היום, לקחת סכין ולדקור כל ערבי אבל לא עשינו את זה.
אנונימית
עובדתית, הם לא מדינה. אין עם מה להתווכח פה.
הם יכולים להגיד את זה כמה שהם רוצים, זה פשוט לשקר לעצמם. שיסתכלו במפה 3>
הם יכולים להגיד את זה כמה שהם רוצים, זה פשוט לשקר לעצמם. שיסתכלו במפה 3>
שואל השאלה:
תודה על ההשקעה
תודה על ההשקעה
אנונימית
הפלסטינאים טוענים שגירשנו מפה 700 אלף מהם. זה לא נכון כי עובדה שיש פה עדיין ערבים שבמקור הם כאן כי המשפחות שלהם חיו כאן עוד לפני הקמת המדינה, לכן יש להם את כל הזכות להשאר.
700 אלף הפלסטינאים שהקשיבו לארצות השכנות שלנו שאמרו שהם מוזמנים ללכת אליהם עד שמלחמת העצמאות תיגמר בניצחון שלהם (דבר שלא קרה), הקשיבו להם וברחו מהמלחמה בארץ במחשבה שהיא תיכבש והם יוכלו לחזור. זה לא קרה, וכרגע הם נקראים פליטים.
הם לא יכולים להגיד שגירשנו אותם כי עובדה שיש ערבים בארץ שבמקור הם פשוט משפחות שלא ברחו מהארץ כמוהם.
700 אלף הפלסטינאים שהקשיבו לארצות השכנות שלנו שאמרו שהם מוזמנים ללכת אליהם עד שמלחמת העצמאות תיגמר בניצחון שלהם (דבר שלא קרה), הקשיבו להם וברחו מהמלחמה בארץ במחשבה שהיא תיכבש והם יוכלו לחזור. זה לא קרה, וכרגע הם נקראים פליטים.
הם לא יכולים להגיד שגירשנו אותם כי עובדה שיש ערבים בארץ שבמקור הם פשוט משפחות שלא ברחו מהארץ כמוהם.
כן הם נלחמו כדי להרוג אותנו ולהעיף אותנו מלה ותקפו אותנו, הם לא נלחמו למען שתהיה להם מדינה לא גם לפני שהגענו ככה שזה לא היה חשוב להם, רק אחרי שהגענו הם נזכרו שהם רוצים מדינה ושהם עם.
לא אכפת לי כל כך איך הם מגדירים את עצמם אכפת לי שהם משקרים לכל העולם וגורמים לכולם לשנוא אותנו בעזרת שקרים מטומטמים ולא הדיונים שאני לא מבינה איך כל העולם בערך קונה את זה..
לא אכפת לי כל כך איך הם מגדירים את עצמם אכפת לי שהם משקרים לכל העולם וגורמים לכולם לשנוא אותנו בעזרת שקרים מטומטמים ולא הדיונים שאני לא מבינה איך כל העולם בערך קונה את זה..
אנונימית
אנונימית^ בדיוק זו הטענה השנייה שלי.
פתאום הם החליטו שבא להם מדינה כשאנחנו קיבלנו את המדינה. פתאום זה הפריע להם.
אם הם ככ היו רוצים מדינה, הם היו נלחמים על זה עוד לפני שבאנו. מה שמוכיח שהם לא יותר מקנאים.
פתאום הם החליטו שבא להם מדינה כשאנחנו קיבלנו את המדינה. פתאום זה הפריע להם.
אם הם ככ היו רוצים מדינה, הם היו נלחמים על זה עוד לפני שבאנו. מה שמוכיח שהם לא יותר מקנאים.
בלאק, את מדהימה חחח
חצי מהם אם לא הרוב ברחו בגלל מלחמה.
המנהיגים שלהם עודדו אותם לברוח והם היו כל כך בטוחים שלא תקום פה מדינה אז הם חשבו שהם יוכלו לחזור למדינה ערבית, ארצות ערב מסביב אמרו שיבואו ובחיים לא קיבלו אותם כאזרחים
חצי מהם אם לא הרוב ברחו בגלל מלחמה.
המנהיגים שלהם עודדו אותם לברוח והם היו כל כך בטוחים שלא תקום פה מדינה אז הם חשבו שהם יוכלו לחזור למדינה ערבית, ארצות ערב מסביב אמרו שיבואו ובחיים לא קיבלו אותם כאזרחים
אנונימית
בלאק, בול מה שאני חושבת, בדיוק כמוך :)
הם לא יותר מחבורה של שקרנים (לרוב) שמצליחים לעבוד על כל העולם
הם לא יותר מחבורה של שקרנים (לרוב) שמצליחים לעבוד על כל העולם
אנונימית
שואל השאלה:
אתן צודקות
אתן צודקות
אנונימית
סופר סעודי חובט בפלשתינים. מתנה ליום העצמאות
מתוך חשבון הטלגרם של "אבו עלי אקספרס"
הנה מקבץ פנינים מדבריו :
פלסטיני, אתה אינך ערבי. אין לך אדמה ואין דבר כזה "סוגיה פלסטינית". האדמה - אדמת ישראל.
יצחק שמיר, רבין, שרון וגולדה היו גיבורים.
נתניהו פחדן.
יא נתניהו, שרוף את הכנופיות האלה!
שחרר אותנו ואת העולם מנוכחותם של הפלסטינים. למה להשאיר אותם?
אני מוכן לאחר בביתי יהודי ואיני מוכן לארח פלסטיני.
*
ישראל היא מדינה ישראלית השייכת לבני ישראל.
אין לכם זכות על ארץ ישראל.
היהודים בני יצחק ואנחנו הערבים בני ישמעאל - בני דודים.
אבל אתם (הפלסטינים) מאיפה באתם? מה אתם מתערבים בעניין?
אתם שאריות של עמים: צוענים, תורכמאנים, צ'רקסים, מונגולים....
מה אתם מתערבים ביננו (בין היהודים והערבים-א"ע)
בני ישראל על אדמתם. לכם אין אדמה!
**
לידיעתכם אין לכם אקצא (מסגד אלאקצא - א"ע). אין דבר כזה. יש ירושלים (קדס-א"ע).
מסגד אלאקצא המופיע בכתובים נמצא בג'עראנה, במרחק 29 ק"מ מהעיר טאיף(בסעודיה - א"ע).
לטענתכם מסגד אלאקצא נבנה בשנת 72 להג'רה, כלומר 60 שנה אחרי מותו של מחמד איך זה ייתכן?
על מי אתם צוחקים?
אתם צורחים ומייללים שיש לכם "סוגיה פלסטינית" ובאמצעותה אתם מגייסים כספים מאזרחים ערבים, מסעודיה וגם ממני.. תחת הסיסמא "תן ריאל (המטבע הסעודי-א"ע) ותציל ערבי"
מי אמר שאתם ערבים בכלל?
ואח"כ אתם מקללים את מי שתורם לכם כסף.
זה מוסר? זה מצפון
מתוך חשבון הטלגרם של "אבו עלי אקספרס"
הנה מקבץ פנינים מדבריו :
פלסטיני, אתה אינך ערבי. אין לך אדמה ואין דבר כזה "סוגיה פלסטינית". האדמה - אדמת ישראל.
יצחק שמיר, רבין, שרון וגולדה היו גיבורים.
נתניהו פחדן.
יא נתניהו, שרוף את הכנופיות האלה!
שחרר אותנו ואת העולם מנוכחותם של הפלסטינים. למה להשאיר אותם?
אני מוכן לאחר בביתי יהודי ואיני מוכן לארח פלסטיני.
*
ישראל היא מדינה ישראלית השייכת לבני ישראל.
אין לכם זכות על ארץ ישראל.
היהודים בני יצחק ואנחנו הערבים בני ישמעאל - בני דודים.
אבל אתם (הפלסטינים) מאיפה באתם? מה אתם מתערבים בעניין?
אתם שאריות של עמים: צוענים, תורכמאנים, צ'רקסים, מונגולים....
מה אתם מתערבים ביננו (בין היהודים והערבים-א"ע)
בני ישראל על אדמתם. לכם אין אדמה!
**
לידיעתכם אין לכם אקצא (מסגד אלאקצא - א"ע). אין דבר כזה. יש ירושלים (קדס-א"ע).
מסגד אלאקצא המופיע בכתובים נמצא בג'עראנה, במרחק 29 ק"מ מהעיר טאיף(בסעודיה - א"ע).
לטענתכם מסגד אלאקצא נבנה בשנת 72 להג'רה, כלומר 60 שנה אחרי מותו של מחמד איך זה ייתכן?
על מי אתם צוחקים?
אתם צורחים ומייללים שיש לכם "סוגיה פלסטינית" ובאמצעותה אתם מגייסים כספים מאזרחים ערבים, מסעודיה וגם ממני.. תחת הסיסמא "תן ריאל (המטבע הסעודי-א"ע) ותציל ערבי"
מי אמר שאתם ערבים בכלל?
ואח"כ אתם מקללים את מי שתורם לכם כסף.
זה מוסר? זה מצפון
אנונימי
אנונימית^^ בהודעה הראשונה שלי הבהרתי שיש הבדל חד וחלק בין ערבים ובין פלסטינים, ואף אמרתי שערביי ישראל לרוב בעדנו.
שואל השאלה:
אבל הם מודעים לזה שהם לא קיימים?
אבל הם מודעים לזה שהם לא קיימים?
אנונימית
באותו הנושא: