10 תשובות
תמיד אפשר לכתוב
אבל לדעתי חחח זו הדרך המושלמת להביע הבעה של צחוק אך לא יותר מדי
שואל השאלה:
ממתי אפשר לכתוב אותה אות מלא פעמים
אני עושה תמיד איזה 20 ח
סאן כדאי לעשות אותיות כפולות אתה צריך פשוט לשים אחרי חחח אימוגי
שואל השאלה:
צדיקה טיפוסית
תתחתני איתי
חחחחחחחחחחחח
באהבה

אבל נאמנים לפעמים מורידים על זה אמינות כי אסור להשתמש באותיות כפולות והם מציקים
לא מצליח לי צדיקה טיפוסית^
אנונימית
וכן גם אני הייתי שמחה שישנו את זה
שואל השאלה:
יואו מה זה איך כתבת נודר
אני יכול רק לכתוב אותה אות 3 פעמים מזהה
למה?
חחחחחחחחח
לשאלה, גם אותי