4 תשובות
במכון לאף אחד לא אכפת כולם מתרכזים באימון שלהם פשוט תלך הפעמים הראשונות קצת מלחיצות אבל זה משתפר לאט לאט
הפחד שמה בדיוק?
אולי אתה פוחד כי אתה לא מבין בתחום הזה מפחיד אותך אבל ברגע שאתה תיקח מאמן שיסביר לך תרגילים אתה תרגיש יותר בקיא בתחום ויהיה לך יותר ביטחון. אז זה בא ביחד.
אולי אתה פוחד כי אתה לא מבין בתחום הזה מפחיד אותך אבל ברגע שאתה תיקח מאמן שיסביר לך תרגילים אתה תרגיש יותר בקיא בתחום ויהיה לך יותר ביטחון. אז זה בא ביחד.
היי נסיך, קודם כל איזו החלטה נהדרת!
דבר שני אתה לא לבד.
ביום שאתה נרשם לחדר כושר אמור לתאם איתך מאמן של המכון סידור של תרגילים שאתה תעשה לפי המטרות שתציבו יחד.
אתה מגיע , מדבר איתו והוא עוזר לך לבנות תכונית אימונים וגם מראה איך עושים כל תרגיל
משם אחרי זה יהיה רק להתמיד ולאט לאט להשקיע בתהליך ולהיות סבלניים.
דבר שני אתה לא לבד.
ביום שאתה נרשם לחדר כושר אמור לתאם איתך מאמן של המכון סידור של תרגילים שאתה תעשה לפי המטרות שתציבו יחד.
אתה מגיע , מדבר איתו והוא עוזר לך לבנות תכונית אימונים וגם מראה איך עושים כל תרגיל
משם אחרי זה יהיה רק להתמיד ולאט לאט להשקיע בתהליך ולהיות סבלניים.
תתחיל זה יהיה שווה את זה
וגם במכון אף אחד לא שם לב לאחרים או שופט
כל אחד עסוק בעצמו ובאימון שלו
וגם במכון אף אחד לא שם לב לאחרים או שופט
כל אחד עסוק בעצמו ובאימון שלו
באותו הנושא: