2 תשובות
כן
אם את אוהבת את העבודה זה משהו אחר אבל זה לא שווה את המחיר לדעתי זה לחץ נפשי,עומס ומשכורת מינימום
אם את אוהבת את העבודה זה משהו אחר אבל זה לא שווה את המחיר לדעתי זה לחץ נפשי,עומס ומשכורת מינימום
כן
תסבירי לה מה שאמרת פה
בסופו של דבר את עושה את העבודה לא היא
תסבירי לה מה שאמרת פה
בסופו של דבר את עושה את העבודה לא היא
באותו הנושא: