4 תשובות
מותר לומר מה שבאלך
בכללי לא מומלץ להגיד את זה לאף אחד
בכללי לא מומלץ להגיד את זה לאף אחד
שואל השאלה:
הכוונה שהיא אמרה לי את זה
הכוונה שהיא אמרה לי את זה
אנונימית
זה לא בסדר כי היא לא באמת מחליטה והייתי ממליצה לדבר עם מי שמעליה. אבל טכנית מותר לה להגיד מה שבא לה
היא לא מחליטה אבל כן הגיוני שמותר לה
באותו הנושא: