10 תשובות
אם לא חזרו עלייך תוך חודש כנראה שלא יחזרו
שואל השאלה:
איזה חודש
זה היה בחמישי
אנונימית
אה נו יש עוד זמן... תחכי
שואל השאלה:
אבל אני רוצה שהם יבינו שאני מעוניינת בתפקיד אני לא הראתי כל כך התלהבות ורצון
אנונימית
זה לפי הרעיון זה לא עוזר אם אץ כותבת להם איימל
שואל השאלה:
לא מייל.. חשבתי לשלוח וואצאפ
אנונימית
לאיזו עבודה זה היה?
שואל השאלה:
בק אופיס
אנונימית
נראה לי שעדיף פשוט לחכות ולקוות שיהיה בסדר