10 תשובות
אם לא חזרו עלייך תוך חודש כנראה שלא יחזרו
שואל השאלה:
איזה חודש
זה היה בחמישי
איזה חודש
זה היה בחמישי
אנונימית
אה נו יש עוד זמן... תחכי
שואל השאלה:
אבל אני רוצה שהם יבינו שאני מעוניינת בתפקיד אני לא הראתי כל כך התלהבות ורצון
אבל אני רוצה שהם יבינו שאני מעוניינת בתפקיד אני לא הראתי כל כך התלהבות ורצון
אנונימית
זה לפי הרעיון זה לא עוזר אם אץ כותבת להם איימל
שואל השאלה:
לא מייל.. חשבתי לשלוח וואצאפ
לא מייל.. חשבתי לשלוח וואצאפ
אנונימית
ממש לא
לאיזו עבודה זה היה?
שואל השאלה:
בק אופיס
בק אופיס
אנונימית
נראה לי שעדיף פשוט לחכות ולקוות שיהיה בסדר
באותו הנושא: