מה לעשות? רבתי עם חברה שלי ואני מרגישה בן אדם מגעיל.
יש לי חברה שהכרתי באיזה מקום לא משנה איפה וקיצר היום מה זה רבתי איתה הזמנתי אותה לבריכה אצלנו ביישוב וקיצר אין לה רישיון אז אני הבאתי אותה בבוקר והיא רצתה שאני אקנה בקבוק מים והיא תביא לי כסף אבל בסוף היא קנתה בעצמה ואז נסענו בחזרה ליישוב שלי לבריכה נכנסו עם כרטיס אורח שקניתי והיא לא יודעת לשחות בכלל אז איזה פעמיים היא התנפלה עליי כמעט הטביעה בעמוקים אותי עד שצעקתי עלייה שתעזוב אותי כי לא הבנתי מה היא עושה ומה היא קופצת עליי וחצי מהזמן הייתה בחוץ משתזפת ואז הזמנתי אותה אליי הביתה לאכול צהריים קיצר אכלנו היא ראתה ציורים שלי סתם דיברנו וזה ואז כזה ב16:30 אומרת לי שהיא כבר חייבת ללכת ואני אקח אותה והיא עייפה ויש לה דברים לעשות אז אמרתי לה סבבה אני אנוח חצי שעה ואני אחזיר אותך הביתה כי מה אני אנהג ישר אחרי בריכה? לא, אני עייפה? והיא אומרת לי "לא חצי שעה זה מלא זמן מה חצי שעה יש לי דברים לעשות" ומתחילה לומר לי שזה לא בסדר שלא אמרתי לה והיא לא יכולה להישאר עד הערב (כי אמא שלי גם יכולה להחזיר אותה) ואני צריכה לעדכן מראש והיא לא יכולה לקחת מונית כי זה יקר (בסוף היא כן לקחה מונית) קיצר יצאתי עלייה שהיא קצת חצופה ומתנהגת לא יפה ועליתי לחדר שלי להירגע ובאמת לישון טיפה וסגרתי את הדלת קצת חזק מדי והיא אומרת שהיא ממש נפגעה ולא מוכנה לזלזול כזה מחברות מה אני עושה עכשיו?