5 תשובות
אתם תשלימו
מה קשור הומו
זה בסדר אל תנסה לשים את הרגשות שלך בצד מותר להיות מצוברכים בעיקר אחרי ריב עם אנשים שחשובים לנו אני אומרת שלא תנסה לעצור את הרגשות שלך ותתן להם להתפשט וגם תחשוב אל תדחה את עצמך אתה תרגיש יותר טוב
אנונימית
חח לא הומו
הכל טוב פשוט תנסה לראות מה קורה מחר אם מדברים איתך רגיל או שלא ואם לא תנסה ליצור שיח לגבי הנושא ולהסביר את הצד שלך
הכל טוב פשוט תנסה לראות מה קורה מחר אם מדברים איתך רגיל או שלא ואם לא תנסה ליצור שיח לגבי הנושא ולהסביר את הצד שלך
וגם תזכור שזה קשה לעבור את זה ולשחרר זה לא קל לא לרוץ לשחרר מהם תקח את הזמן שלך להתמודד כמה זמן שצריך יקח וכם יכול להיות שתשלימו
אנונימית
באותו הנושא: