6 תשובות
שואל השאלה:
יש לי שם חברות אני אבל מדוכאת ובהרגשה אני מרגישה לבד
אנונימית
שואל השאלה:
מתקשרת
אנונימית
ללכת לחברות מבית הספר
תתקשרי אליי המספר שלי הוא 1099
תלכי לפסיכולוג לטווח הארוך ולטווח הקצר תיקבעי איתן
את פשוט מצפה ליותר מידי
תתחילי להעריך את מה שיש לך כי לבד פיזית את לא ואם יש לך הרבה אז בכלל
תגידי תודה לאלוהים שיש לך חברות כי יש כאלה שאין להם אפילו חבר אחד
לא מנסה להוריד מהרגשות שלך אבל זה הדרך להתמודד, להבין שאת לא לבד ואת לא בודדה ויש לך חברים לצידך.. אולי את מצפה שכל אחד יראה אותך כאופציה הראשונה אם שהחברויות שלכם תהיה ממש ממש עמוקה מה שכנראה לא קורה במציאות אז את מרגישה תחושת בדידות
אנונימי