13 תשובות
זה לא משנה אם הם יתנו לזה שם או לא, או אם זה אוטיזם או לא. השם זה רק תווית ואת יודעת איך את מרגישה ואת הקשיים שלך, אל תריבי איתם על זה אלא אם מסנים לתת לך תרופות שאת לא חושבת שיעזרו למצבך. אם את צריכה לדבר עם מישהו אני תמיד כאן 3> (מקווה שהבנתי)
לפעמים בן אדם כל כך בטוח שיש לו בעיה מסוימת אבל בפועל העולם הזה גדול יותר ממה שאת חושבת יש כל כך הרבה מאפיינים ותסמינים וכל כך הרבה מטופלים שהוא יודע ופגש ופוגש ויודע להבין את ההבדל
יש כאלה שיש להם חרדה חברתית והם חושבים שהם על הרצף כי יש דברים מקבילים
אני כן מציע לנסות להיכנס לראש שלהם ולהבין את נקודת המבט שלהם קודם כל לפני שאת מתקדמת הלאה
יש כאלה שיש להם חרדה חברתית והם חושבים שהם על הרצף כי יש דברים מקבילים
אני כן מציע לנסות להיכנס לראש שלהם ולהבין את נקודת המבט שלהם קודם כל לפני שאת מתקדמת הלאה
שואל השאלה:
אתם צודקים פשוט הוא חושב שאני גבולית ואני באמת לא רואה את זה כן יש לי קשיים מסוימים וסליחה שאני אומרת את זה ככה אין לי בעיה עם אנשים שמאובחנים בזה אבל יצא לי להכיר אנשים עם ההפרעה הזאת ואני לא מתנהגת כמוהם אפילו לא קרוב לזה
אתם צודקים פשוט הוא חושב שאני גבולית ואני באמת לא רואה את זה כן יש לי קשיים מסוימים וסליחה שאני אומרת את זה ככה אין לי בעיה עם אנשים שמאובחנים בזה אבל יצא לי להכיר אנשים עם ההפרעה הזאת ואני לא מתנהגת כמוהם אפילו לא קרוב לזה
אנונימית
אני בטוח שהוא נהנה להשתמש בכוח שלו
לשאול אותו למה הוא חושב ככה, ומה גורם לו לשלול את האופציה שאת על הרצף. תבקשי הסברים ותביני ממנו.
לא בקטכ רע אבל הוא מבין יותר ממך, אז זה שאתה חושב שזה אוטיזם לא אומר שזה באמת זה
זאת בת, וזה שגוי
אם זה מגיע בגלל משהו שעברת זה כנראה לא אוטיזם כי אוטיזים זה מולד ואין לו אינטרס פאבחן אותך במשהו שאת לא
תנסי להעלות את הנושא של האוטיזם אבל ברעיון כנראה שהוא יודע את העבודה שלו
תנסי להעלות את הנושא של האוטיזם אבל ברעיון כנראה שהוא יודע את העבודה שלו
אוטיזם הוא מצב בסיסי
הוא מתפתח ו במגע עם דברים
מולד לא אומר stable, קבוע
הוא מתפתח ו במגע עם דברים
מולד לא אומר stable, קבוע
שואל השאלה:
^^אני אגיד לכם כשהייתי קטנה איזה נער היה פוגע בי מינית אבל זה קרה כי הוא ראה שאני מתנהגת מוזר ושאין לי יכולת להגיב(הוא אמר את זה להורים שלו כשגילו על זה) כיום אני יותר מודעת להתנהגות שלי אז אני יכולה להגיד בדיעבד, בקיצור כן בגלל זה התפתח לי חרדות ותקופות של דיכאון, אבל שוני של ממש אני זוכרת כבר מהגן הרבה לפני שהוא אנס אותי, שאני פשוט מתנגדת מוזר ולא מתאימה בשום מקום שהייתי בו ,
אז כאילו ממש קשה לי עם זה שהוא מנסה להגיד שאני חולת נפש כי אני לא חושבת שזה זה פשוט אף פעם לא הבינו אותי וגם לא ניסו ישר שלחו אותי לפסיכיאטרים בגיל נורא צעיר לאבחן אותי בבעיות שאסור בכלל לאבחן לפני גיל 18
^^אני אגיד לכם כשהייתי קטנה איזה נער היה פוגע בי מינית אבל זה קרה כי הוא ראה שאני מתנהגת מוזר ושאין לי יכולת להגיב(הוא אמר את זה להורים שלו כשגילו על זה) כיום אני יותר מודעת להתנהגות שלי אז אני יכולה להגיד בדיעבד, בקיצור כן בגלל זה התפתח לי חרדות ותקופות של דיכאון, אבל שוני של ממש אני זוכרת כבר מהגן הרבה לפני שהוא אנס אותי, שאני פשוט מתנגדת מוזר ולא מתאימה בשום מקום שהייתי בו ,
אז כאילו ממש קשה לי עם זה שהוא מנסה להגיד שאני חולת נפש כי אני לא חושבת שזה זה פשוט אף פעם לא הבינו אותי וגם לא ניסו ישר שלחו אותי לפסיכיאטרים בגיל נורא צעיר לאבחן אותי בבעיות שאסור בכלל לאבחן לפני גיל 18
אנונימית
גם אותי ואת אחי ניסו לאבחן עם הרבה קראיוזים לפני אוטיזם
יש בטבע האדם הצורך להיות יחודי
אוטיזם זאת ההבחנה השגרתית והמתקבלת
אבל הפרעת אישיות גבולית זה הרבה יותר נחמד לרזומה
או הפרעת אישיות נרקיסיסטית או אנטי סוציאלית
ואוטיזם יכול לבוא בקו עם כל אלו ולהתפתח אליו ללא טיפול תואם
אבל הייתי ממליץ לעבור בדחיפות לפסיכולוג פחות מוטה או אינטרסנטי בבוטות כזאת
יש בטבע האדם הצורך להיות יחודי
אוטיזם זאת ההבחנה השגרתית והמתקבלת
אבל הפרעת אישיות גבולית זה הרבה יותר נחמד לרזומה
או הפרעת אישיות נרקיסיסטית או אנטי סוציאלית
ואוטיזם יכול לבוא בקו עם כל אלו ולהתפתח אליו ללא טיפול תואם
אבל הייתי ממליץ לעבור בדחיפות לפסיכולוג פחות מוטה או אינטרסנטי בבוטות כזאת
את לא מי שקובעת אם יש אוטיזם או לא הפסיכיאטר כן, תני לו לעשות את העבודה
המון פסיכולוגים מאבחנים אנשים אוטיסטים עם דברים אחרים כמו bpd או ביפולר במיוחד אצל בנות, זה מאוד נפוץ שבהתחלה יאבחנו מישהי עם bpd (אישיות גבולית) ואז מאוחר יותר מגלים שזה פשוט אוטיזם, בגלל שמאבחנים אוטיזם אצל בנות הרבה פחות מגברים וזה כאילו יותר "קשה" לראות את זה אצליהן.
אם הפסיכולוג שלך לא מסביר לך את החשיבה/הסיבות שלו, או שהוא כן וזה לא נכון למה שאת מרגישה/לא הגיוני, סביר להניח שהוא טועה. נכון שלאנשי מקצוע יש יותר ידע ויותר ניסיון, אבל הם לא במוח שלך. את מכירה את עצמך יותר טוב מהפסיכולוג שלך, ואת יודעת אם את באמת מרגישה כמו ההתנהגויות המסוימות או המחשבות שהוא *אומר* שיש לך.
אם הפסיכולוג הזה לא מנסה להבין אותך או להקשיב לך, והוא רק עושה הנחות בלי לשמוע אותך, לדעתי כדאי להחליף פסיכולוג.
אם הפסיכולוג שלך לא מסביר לך את החשיבה/הסיבות שלו, או שהוא כן וזה לא נכון למה שאת מרגישה/לא הגיוני, סביר להניח שהוא טועה. נכון שלאנשי מקצוע יש יותר ידע ויותר ניסיון, אבל הם לא במוח שלך. את מכירה את עצמך יותר טוב מהפסיכולוג שלך, ואת יודעת אם את באמת מרגישה כמו ההתנהגויות המסוימות או המחשבות שהוא *אומר* שיש לך.
אם הפסיכולוג הזה לא מנסה להבין אותך או להקשיב לך, והוא רק עושה הנחות בלי לשמוע אותך, לדעתי כדאי להחליף פסיכולוג.
באותו הנושא: