5 תשובות
אוננימית יקרה,
אני שואל את עצמי איך לענות לך... אולי תרשי לי לענות לך לשאלה קצת יותר רחבה שאולי תיתן לך תשובה יותר רלבנטית.
הפרעות אכילה הן מצב רפואי ואבחנה למצב זה צריכה להיעשות ע"י רופא. זה יכול להיות גם רופא משפחה שיש לו את הכלים לבצע את האבחנה המתאימה ולהפנות לטיפול מתאים. מומחים אומרים גם שככל שהפניה לרופא נעשית מוקדם יותר כן הטיפול יהיה אפקטיבי יותר.
אהי מקווה שעזרתי במשהו... אפילו לתת תשובה תיאורטית...
שיהיה רק טוב
אני שואל את עצמי איך לענות לך... אולי תרשי לי לענות לך לשאלה קצת יותר רחבה שאולי תיתן לך תשובה יותר רלבנטית.
הפרעות אכילה הן מצב רפואי ואבחנה למצב זה צריכה להיעשות ע"י רופא. זה יכול להיות גם רופא משפחה שיש לו את הכלים לבצע את האבחנה המתאימה ולהפנות לטיפול מתאים. מומחים אומרים גם שככל שהפניה לרופא נעשית מוקדם יותר כן הטיפול יהיה אפקטיבי יותר.
אהי מקווה שעזרתי במשהו... אפילו לתת תשובה תיאורטית...
שיהיה רק טוב
יכולה
לא יכולה לאבחן הפרעות אכילה אם אני לא טועה
פסיכולוגים קליניים יכולים לאבחן כל הפרעה מוכרת.
שואל השאלה:
לא שאני חושדת או משהו פשוט זה היה סתם מסקרנות השאלה חחח
לא שאני חושדת או משהו פשוט זה היה סתם מסקרנות השאלה חחח
אנונימית
באותו הנושא: