13 תשובות
טראמפ בהחלט היה מעורב בתיקי אפשטיין, פשוט בסדר גודל קצת שונה ממה שרוב האנשים מכירים
לא יודעת מה הכוונה בכבשה אבל טראמפ אכן היה מעורב וקשור לאפשטיין.
הוא כנראה חלק מהכת שלו, הם לא מקבלים את זה שהוא בן אדם די מזעזע
ואת צודקת לא טעית
ואת צודקת לא טעית
הם כנראה מעריצים של טראמפ והם הופכים את עצמם לכבשים בזה שהם מכחישים את העובדות. הוא היה מעורב. אתה צדקת
אנונימית
לא
בסדר זה מה שאומרים כשאין מה לומר
אבל זאת האמת... הוא באמת היה קשור לזה
את צודקת הוא היה מעורב
הוא היה מעורב, לא יודע עם הוא עשה דברים או לא אבל כן היה זה ידוע
אלה שאומרים "כבשים" הם בתכלס הכבשים הכי גדולים, כי הם מביאים את כל האמונה שלהם מהמנהיגים שלהם - הם הולכים אחרים בעיניים עצומות כמו כבשים. אז לא צריך להתרגש מזה. כל ה"עולם שטוח" ו"אנשי לטאות רודפים אחרינו" וכאלה.
את כבשה אם זה שאומרים לך כבשה מערער לך את הדעה ומה שאת חושבת
השם של טראמפ מוזכר בתיקיות אפשטיין יותר מכמות הפעמים שהשם של ישוע מופיע בברית החדשה.
את לא כבשה, כבשים זה שאר האנשים בעולם שממשיכים להאמין שכל מה שאומרים לנו זה האמת בלי לעצור ולשאול שאלות.
צוחקים עלינו בפנים, אנחנו נחשבים בעיניהם כציבור.
ציבור, צי+בור= בורים.
ככה הם רואים אותנו.
אז לא, את לא כבשה כי את לא מכחישה למשל את הקשר של טראמפ לסוגייה הזאת. כי כן, הוא חד משמעית היה מעורב, ויותר מזה. הוא מעורב בדברים גדולים יותר.
צוחקים עלינו בפנים, אנחנו נחשבים בעיניהם כציבור.
ציבור, צי+בור= בורים.
ככה הם רואים אותנו.
אז לא, את לא כבשה כי את לא מכחישה למשל את הקשר של טראמפ לסוגייה הזאת. כי כן, הוא חד משמעית היה מעורב, ויותר מזה. הוא מעורב בדברים גדולים יותר.
אנונימית
באותו הנושא: