25 תשובות
הגיוני אבל שזה פחות מתאים לו בקטע הזוגי
אם בקטע החברי יש לו בעיה עם דתיות בכללי זה כבר שונה

לי אין בעיה עם חילונים/ דתיים / לא משנה מה.
שואל השאלה:
למה זה הגיוני לדעתך? אני לא דתיה כאילו בני ברק ..
אנונימית
למה את הולכת לחוף מעורב?
אני חושב שירד לו ממך כי הוא הבין שאת צבועה ושקרנית. דתיים לא הולכים לחוף מעורב נקודה.
אנונימי
זה ממש לגיטימי שירד לו. מבחינתי חילוני/ת שלא שומרים לא יוכלו בחיים להסתדר בזוגיות יחד עם דתי/יה
שואל השאלה:
מה הקשר? אני חיה בשני העולמות ואני עושה מה שאני יכולה לעשות
אנונימית
זה הגיוני כי גם נגיד אני לא אתחיל עם מישהי חילונית בקטע זוגי, לא שיש לי בעיה להיות ידיד שלה או לדבר איתה.
פשוט בקטע זוגי אני אעדיף שלא.
אה את הולכת לפי הרב נוח עכשיו הכל ברור
אנונימי
שואל השאלה:
ממש לא הרב נוח לי
בוא נראה אותך עושה הכל לפי ההלכה אתה יודע בכלל איזה קשה זה??
אני שומרת שבת, לובשת חצאית וצנוע יחסית כשאני בחוץ .. יש לי דרך ארץ כבוד
פשוט יש דברים שעדין לא עושה אותם
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חרדית .. שוב
אנונימית
שואל השאלה:
כנראה שרק מישהו מסורתי יתאים לי
אנונימית
הגיוני
יש כאלה שלא בקטע של קשר דתי חילוני, זה מנהגים והרגלים שונים ולא לכולם זה נוח וכיף
מה קשה ללכת לחוף נפרד? קשה שלא יהיו גברים שיסתכלו עלייך? סוטה.
אנונימי
שואל השאלה:
כי אין לי בעיר ים נפרד אולי ?
אנונימית
זה כולה דרך חיים?
זה כל המטרה שלנו בעולם... אם לא הבנת את זה עד עכשיו את מפספסת הרבה מאוד.
שואל השאלה:
אז אשמח שתנסה להאיר לי נקודות שאני לא רואה
כאילו מבחינתי זה שאני בוחרת להיות בחורה מאמינה , ומקפידה לעשות מה שאני יכולה ולהתחזק לא אומר שגם הבן זוג חייב להיות כזה.. אני לא יכפה את האמונה עליו כאילו
אנונימית
כי הם נכנסים למחשבה של "אה היא בטח לא תוכל לבוא איתי ל... ולעשות איתי כל מיני דברים"
לחלק מהחילונים ירד שישמעו שאת דתייה כמו שלחלק מהדתיות ירד אם הם ישמעו שהוא חילוני


וגם לי כדתי לי לא אכפת חילונית/דתייה העיקר לב טוב

(ותעזבי אותם הם מנסים להוציא אותך לא טוב בסיפור)
אם ככה את חושבת לעניין בן הזוג, ודאי שזה גם האופן שבו את רואה את העולם.
שמירת מצוות היא לא איזו אמונה בדרך של חיים טובים ונעימים, אלא היא האמת לאמיתה ומה שמצופה מכל יהודי שנברא בעולם הזה (לכן, אדם שלא חי כך חוטא למטרה שלשמה נברא). כמובן שיש קשיים אבל השאיפה היא תמיד להתקדם קדימה.

איך אפשר להקים משפחה ולגדל ילדים שילכו בדרך האמת כשבן הזוג הוא ההפך הגמור ממנה?
שואל השאלה:
מסכימה לגמרי .. נקודה למחשבה .. תודה
אנונימית
לא נראה לי שהוא מסתכל על דתיות כעל מצורעות. נראה לי שהוא פשוט הבין מזה שאת לא מעוניינת להמשיך לדבר כי זה אסור בדת.
הוא לא מתוסכל או חושב שאת מצורעת פשוט הוא מבין שאין לו סיכוי איתך ושלא יצא מזה כלום
אני גם דתי ואם אפגוש בחורה חילוניה ישר אגיד לה שלא יצא מזה כלום ושאין סיכוי יכול להיות שהיא גם תפרש את זה שהיא מצורעת וזה אבל פשוט לא
פשוט לא יצא מזה שום דבר אז חבל סתם ..
תרצה את מי שתרצה
אני רק אומרת שיש בנות שהן כל מה שאמרתה שהן לא דתיות
רוצה רק דתייה
וואלה אף גבר לא יודה בזה אבל דתיות הן שיא הנשיות הן מושלמות הן הנשים שכל גבר היה רוצה בתור בת זוג או לחתונה הן מתוקות עדינות עמוקות מקסימות לא שטחיות וחכמות אני הכי רוצה שתהיה לי בת זוג דתייה שאני אחייה רק איתה את החיים לא עם אף אחת אחרת אני הכי רוצה שתהיה לי משהי דתייה מתוקה עדינה חמודה ומדהימה ומלכה אמיתית ולא כמו משהי שלובשת כל היום מיני וטייץ ועגילים שמחפשת תשומת לב מגברים והולכת למועדונים ושותה ומעשנת וזה ממש מגעיל ודוחה ומקללת אנשים רק ינצלו אותה ולא יכבדו אותה ולא יעריכו אותה נשים לא מבינות את זה אני ממש רוצה בת זוג דתייה ואני אתן לה את כל החיים שלי
^יש גם בנות כמו שתיארתה שהן לא דתיות
למה בתור דתיה שתרצי חילוני? את אמורה לשמוח שירד לו


בעזרת השם תחזרי בתשובה שלמה ותלכי למקומות המותרים להלכה
בהצלחה רבה