6 תשובות
שיש לך קול של כבשה כנראה
זה נשמע כמו עלבון אבל זה יכול גם להגיד שאת עדינה או פסיבית/צייתנית ועוקבת אחרי העדר. בכל מקרה זה נשמע כמו משהו שלא הייתי רוצה שיגידו לי
שיש לך וייב טוב
חחח זה בכללי משהו רנדומלי להגיד , לא יודעת נראלי וייב של כבשה זאת מישהי שפשוט כזה אנרגטית חייכנית
שואל השאלה:
יש לי שיער חלק
נראלי רגועה כזה או אנרגטית או שאת פשוט מתולתלת אחות