בספטמבר הקרוב אני מתחיל מכינה עם עוד 57 אנשים. מטבעי לא הכי בולט או דומיננטי או עושה רעש, תוסיפו את זה שאני הומו וגר בחור ליד מטולה, מפחד שלא אמצא את עצמי כמו שלא מצאתי את עצמי פה... אף פעם לא אהבתי להיות במקומות עם ככ הרבה אנשים, לא אוהב מסיבות או כנסים המוניים, כנראה שלא אוכל להכיר את כולם באופן אישי ושאולי אמצא את עצמי לבד דווקא בגלל המספר הגבוה איך אתם התמודדתם עם זה?