התחברות הרשמה

בוגרי מכינות של 50-60 איש, יש לי שאלה

בספטמבר הקרוב אני מתחיל מכינה עם עוד 57 אנשים.
מטבעי לא הכי בולט או דומיננטי או עושה רעש, תוסיפו את זה שאני הומו וגר בחור ליד מטולה, מפחד שלא אמצא את עצמי כמו שלא מצאתי את עצמי פה...
אף פעם לא אהבתי להיות במקומות עם ככ הרבה אנשים, לא אוהב מסיבות או כנסים המוניים,
כנראה שלא אוכל להכיר את כולם באופן אישי ושאולי אמצא את עצמי לבד דווקא בגלל המספר הגבוה
איך אתם התמודדתם עם זה?
27 ביוני 2026, 10:59
חוות דעתהתייעצותמבוגריםמכינה קדם צבאיתמכינה    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
בוגרי מכינה/ אנשים שסיימו עכשיו מכינות חצי שנתיות יש לי שאלה
יש פה בוגרי מכינות במקרה?
גיוס של אוגוסט זה של לא בוגרי מכינות וכאלה ? של אנשים שסיימו בית ספר וזהו?
בוגרי מכינות או כאלה שבמכינה כנסו!!
בוגרי מכינות/מכיניסטיים כנסו
שאלה לגבי מכינות
שאלה על מכינות קדם צבאיות
שאלה על מכינות
איזה הטבות יש לבוגרי מכינות?
אנשים במכינות או בוגרי מכינות, אפשר רעיונות לפעילות שהיה לכם שצוות תרבות / הווי ובידור (איך שלא קוראים לזה אצלכם) אירגן?
יש כאן בוגרי מכינת גל?