2 תשובות
לדעתי מכינה ממש מתאימה למסלול כזה כמו שהיא מתאימה כמעט לכל מסלול חיים או גם לאנשים שאין להם שום תכנון.
תאמיני לי שבמכינה את תדחברי באמת לאנשים ותמצאי חברים לחיים, אני יודע שזה נשמע קלישאתי אבל זה באמת נכון. את גם אומרת שאת מסתדרת טוב עם אנשים אז זה כבר טוב.
בצפון יש מכינת רבין, גליל עליון, תבור וזה באמת יש הרבה
תאמיני לי שבמכינה את תדחברי באמת לאנשים ותמצאי חברים לחיים, אני יודע שזה נשמע קלישאתי אבל זה באמת נכון. את גם אומרת שאת מסתדרת טוב עם אנשים אז זה כבר טוב.
בצפון יש מכינת רבין, גליל עליון, תבור וזה באמת יש הרבה
זה ממש לא מעכב את המסלול שבחרת לך לחיים, זה סך הכל שנה /חצי שנה שלדעתי את לא תתחרטי בכלל אם תעשי את זה!
באותו הנושא: