4 תשובות
בתור דתלשית כמוך שמאוד מחוברת לדת ולערכים כן הייתי הולכת למכינה דתית, כמו שאני עכשיו עדיין לומדת בדתי.
ואני בתור בת גם לא רוצה ללמוד במסגרת עם בנים אבל לא רלוונטי אלייך כנראה
שואל השאלה:
זה לא מפריע לי להיות בחברת בנות במכינה , מבחינת ערכים וזה הכוונה
אנונימי
כן התייחסתי לזה בתחילת התשובה, אם חשוב לך הערכים לך לדתי.
אבל תכלס מי אני שאחליט בשבילך, תעשה רשימת יתרונות חסרונות
יש לך את מכינת יונתן שהיא גם בנים בנות, אבל היא מכינה גם של דתיים, אני אישית אם כבר מציע לך מכינה שמתאימה למתחזקים יותר והיא מכינת איתן שמעתי עליה מאוד דברים טובים