6 תשובות
לא הטעם שלי
לא מעוניינת בקשר
לא מעוניינת בקשר
אנונימית
כי הוא רוצה לעקוב אחרי למה שאני יעקוב אחריו
אני מחזיר לכל מי שאני מכיר
אבל אם זה איזה הודי עם 3 עוקבים ועוקב אחרי 2000 אני רק מאשר ולא מחזיר
אבל אם זה איזה הודי עם 3 עוקבים ועוקב אחרי 2000 אני רק מאשר ולא מחזיר
אנונימי
אם הוא בן שאף אחד ממי שאני עוקבת אחריו לא עוקב אחרי הבן אדם שביקש עוקב
שואל השאלה:
מה הסיבה הכי נפוצה?
מה הסיבה הכי נפוצה?
אנונימית
כן אשכרה וואי
באותו הנושא: