7 תשובות
שואל השאלה:
עם אין לך מה לרשום אל תרשום. ^^^
עם אין לך מה לרשום אל תרשום. ^^^
כנראה לא רוצים ידידות או מה שזה לא יהיה, זה בקטע של להראות שאני בסדר כמו שאני תודה
קוראים לזה נימוס
אבל הם לא רוצים אותך כי אחרת היו עוקבים ישר
הבנת?
אבל הם לא רוצים אותך כי אחרת היו עוקבים ישר
הבנת?
לא בכבוד שלהם
אני בקושי מאשר מי שאני לא מכיר האמת אז להחזיר עוד..
זה התשובה שלי בנושא
זה התשובה שלי בנושא
כי הם חיים בסרט
שאלה טובה
באותו הנושא: