6 תשובות
יכול להיות שאת לא הטעם שלו פשוט
שואל השאלה:
שמע זה לא הפעם הראשונה שזה קורה לי
אנונימית
נראה לי כי.. קשור ליופי כי אופי אי אפשר חגעת מאינסטגרם.
אלא אם דיברתם לפני
שואל השאלה:
או תודה על הכנות
אנונימית
אני לא מחזירה למי שלא נראה מספיק טוב בשביל שאחזיר לו עוקב ואני מניחה שזה ככה משני הצדדים לרוב
לא מאשר בנות (בכללי אנשים) שאני לא מכיר אישית, בלי קשר לכמה היא כוסית