6 תשובות
כן
את קוראת ספרים?
אז את יכולה להיות במועדון של קריאת ספרים
זה כמו שאני אלמד לשחק שחמט ואכנס למועדון שחמט אני כן משחק בשחמט גם כשאני רק מתחיל
את קוראת ספרים?
אז את יכולה להיות במועדון של קריאת ספרים
זה כמו שאני אלמד לשחק שחמט ואכנס למועדון שחמט אני כן משחק בשחמט גם כשאני רק מתחיל
זו תחושה אישית שלך ואם את מרגישה שאת חלק מהעניין ומחוברת - את לגמרי שם. תהני.
כן נראלי
יאפ
לאורך החיים אנשים קוראים מאות ספרים. מתי בדיוק הם "נכנסים למועדון"? לא ברור. אם זה עוזר לך לקרוא עוד תחשיבי את עצמך חלק, ואם זה יעזור לך לקרוא עוד תהיי בתודעה שאת עוד צריכה להוכיח את עצמך. העיקר שתמשיכי לקרוא, ותתקדמי באיכות הדברים שאת קוראת עם הזמן,
כי זו אחת הדרכים הכי חשובות לפתח את עצמך כבן אדם.
כי זו אחת הדרכים הכי חשובות לפתח את עצמך כבן אדם.
כן אבל לדעתי בכללי לא צריך כל הזמן בכוח לנסות לעשות דברים כדי להרגיש שייכים. פשוט תקראי לכיף חח
באותו הנושא: