7 תשובות
כמובן.
כן,זה סבון פנים מדהים וחברה מעולה
שואל השאלה:
וזה הגיוני שתוך 3 חודשים והפנים שלי חלקות לגמרי ובלי חצקונים? ובכלל שהייתי עושה את זה פעמיים כזה בשבוע
וזה הגיוני שתוך 3 חודשים והפנים שלי חלקות לגמרי ובלי חצקונים? ובכלל שהייתי עושה את זה פעמיים כזה בשבוע
אנונימי
כן. איזה סבון אתה משתמש בדיוק?
אנונימית
שואל השאלה:
תכלת למה?
תכלת למה?
אנונימי
רציתי לדעת
אנונימית
כן
יש מוצרים שהח טובים ואם הם מתאימים לעןר זה עושה ממש טוב
יש מוצרים שהח טובים ואם הם מתאימים לעןר זה עושה ממש טוב
באותו הנושא: