6 תשובות
וואו מפחיד תנעלו את הדלת דרך הגב קוראים לזה " נדנודי שינה" ויש דרכים לטפל בזה ויש כול מני צמחים שאם את שמה אותם לידך את לא זזה בלילה ❤
שואל השאלה:
כיאלו יש פנים שאני ישנה כמו דחליל ופעמים שאני הולכת ומדברת מתוך שינה
אנונימית
גם לי זה היה קורה תקופה וזה הגיע למצב שכמעט גרמתי לאבא שלי התקף לב (לא צוחקת)
אז ההורים שלי לקחו אותי לאיזה רב והוא עשה איזה משהו שלא ממש הבנתי, ואז פשוט הפסקתי
אנונימית
ללכת לרופא
או לקחת כדור שינה
תקשור את עצמך למיטה
תשאלי רופא