14 תשובות
ממש לא, זו מתנה ממש מקסימה ונחמדה, אתה מספיק לגמרי, זו לא אשמתך!
אתה פעלת בצורה מאוד מאוד נשית אני אהיה כנה, יותר כמו הצורה שבה הייתי מתנהגת לחבר שלי.
בדרך כלל נהוג שהגבר הוא זה שמבצע את ההשקעה הכספית בגידול הילדים ומערכת היחסים ואני מבינה (לא מצדיקה) מדוע אמא שלה אמרה לה להיפרד ממך
בדרך כלל נהוג שהגבר הוא זה שמבצע את ההשקעה הכספית בגידול הילדים ומערכת היחסים ואני מבינה (לא מצדיקה) מדוע אמא שלה אמרה לה להיפרד ממך
^איזו תגובה מזעזעת, זה ממש לא נשי וזה מקסים, הוא כנראה סהכ בן נוער והוא לא צריך לבזבז עליה סכומים גדולים של כסף.
אני ממש הייתי שמחה לקבל משהו כזה ליום האהבה ואני חושבת שזה הפסד שלה שהיא נפרדה ממך כי מי לא רוצה חבר שמשקיע בה וחושב עליה עד לרמה כזו
לא סכום ענק אפשר אפילו בין 100 ל200 שקל לתכשיט כסף קטן או משהו (אפשר למצוא זול יותר אם אתה מחפש).
הוא לא צריך לבצע כלום אבל כאילו יש אמרה שגבר משקיע כמה שהוא יכול ויש ציפייה מסויימת מהחברה וחשפתי אותה.
אני כאמא לא הייתי אומרת לילדה שלי להיפרד על דבר כזה אבל הבאתי לו את הפרספקטיבה של האמא..
אני לא יודעת בן כמה הם (ברור שאם הוא 15 זה לא תקף) אבל אם הוא מעל 16 17 זה גיל שבו רב הנערים עובדים ויש להם כסף משלהם. (אני מכירה בן שמטיס את חברה שלו לחול מהכסף שלו כל חצי שנה)
הוא לא צריך לבצע כלום אבל כאילו יש אמרה שגבר משקיע כמה שהוא יכול ויש ציפייה מסויימת מהחברה וחשפתי אותה.
אני כאמא לא הייתי אומרת לילדה שלי להיפרד על דבר כזה אבל הבאתי לו את הפרספקטיבה של האמא..
אני לא יודעת בן כמה הם (ברור שאם הוא 15 זה לא תקף) אבל אם הוא מעל 16 17 זה גיל שבו רב הנערים עובדים ויש להם כסף משלהם. (אני מכירה בן שמטיס את חברה שלו לחול מהכסף שלו כל חצי שנה)
זה שהוא מטיס את חברה שלו לחול לא אומר שכולם צריכים להתנהג ככה, וגם משהו שהוא מכין בעצמו זה הרבה יותר חמוד מסתם ללכת ולקנות תכשיט.
אני מסכימה עם זה שהמחווה עם הפתקים יותר חמוד והייתי מעדיפה את זה על תכשיט, אבל אני מנסה להבהיר לו את הפרספקטיבה של האמא ומה הוא יכל לעשות כדי להימנע מזה ומה מקובל לעשות ביום האהבה במינימום.
הבן אדם ביקש כנות הבאתי לו כנות.
אני לא אומרת שכולם צריכים להטיס את חברה שלהם לחול, אני אומרת שיש ציפייה להוציא עליה סכומים מסויימים מגיל מסויים, אני לא חושבת שמעל גיל 16 17 120 ליום האהבה לחברה שלך זה הרבה כסף להוציא.
כמובן שאם המצב הכלכלי שלך לא מאפשר את זה והיא ידעה על זה אז זה לא פייר לשפוט אותך ככה
הבן אדם ביקש כנות הבאתי לו כנות.
אני לא אומרת שכולם צריכים להטיס את חברה שלהם לחול, אני אומרת שיש ציפייה להוציא עליה סכומים מסויימים מגיל מסויים, אני לא חושבת שמעל גיל 16 17 120 ליום האהבה לחברה שלך זה הרבה כסף להוציא.
כמובן שאם המצב הכלכלי שלך לא מאפשר את זה והיא ידעה על זה אז זה לא פייר לשפוט אותך ככה
להגיד לו שזה נשי ולרדת על המתנה שלו זה ממש לא נחמד
אני יכולה להגיד שאני אישית מעדיפה פי מאה שישקיעו בי מחשבה ויתנו לי מתנה מהלב מאשר שיבזבזו עליי כסף לדעתי קשר לא אמור להימדד על פי כמה שילמת על המתנה ויותר על המשמעות מאחוריה
מסכימה!!
המתנה שלו אכן נשית - לכתוב הרבה ולבצע יצירה נחשב דבר נשי, אני לא חושבת שזה הופך את זה לרע. אני נגיד נמשכת לגברים עם פיצרים נשיים, יש הרבה דברים נשים וגברים שהם חיובים ואחד מהדברים הנשים החיובים זה יכולת לבטא את האהבה שלך.
אני מרגישה שהבעיה של האמא הייתה לא עם המתנה אלא עם מה שהוא לא הוסיף אליה.
אני מנסה לדגול בכנות כשמבקשים ממני פידבק בסטיפס
אני מרגישה שהבעיה של האמא הייתה לא עם המתנה אלא עם מה שהוא לא הוסיף אליה.
אני מנסה לדגול בכנות כשמבקשים ממני פידבק בסטיפס
זה לא נשי, זה פשוט משהו שבני אדם יצירתיים ורומנטיים עושים
גם אני יכולה להיות גברית לפעמים
ושאם היא או אמא שלה לא מבינות את זה הן בבעיה והוא לא עשה שום דבר לא נכון
באותו הנושא: