16 תשובות
הגבר חד משמעית, גם במיטה וגם מחוצה לה.
גבר בדלת סגורה בשאר הזמן אישה.
אף אחד
אף אח'
הכלב.
צריך שיהיה מצב של איחוד בשליטה זה הקטע בזוגיות
צריך שיהיה מצב של איחוד בשליטה זה הקטע בזוגיות
בכל זוגיות יש צד יותר דומיננטי אל תחרטטו
האישה
שוויון
איך אתם מתים על החרטוטים האלה כאילו שיש זוג אחד שבו לא קיימת יותר שליטה מצד אחד מבני הזוג
ביחד
אף אחד.
ביחסים אינטימים אז מי שאוהב את זה ועם דיבור הדדי בזה והסכמה ואהבה.
ביחסים אינטימים אז מי שאוהב את זה ועם דיבור הדדי בזה והסכמה ואהבה.
אם את בבדסם אז הדום.
סתם, לכל זוגיות יש את הדינמיקה שלה, האידיאל הוא יחסים שיוויונים אבל תמיד אחד יותר שתלטן מהשני.
סתם, לכל זוגיות יש את הדינמיקה שלה, האידיאל הוא יחסים שיוויונים אבל תמיד אחד יותר שתלטן מהשני.
לא צריכה להיות שליטה משום צד, צריך להיות הדדיות מסויימת
אף אחד
אף אחד, שוויון
זוגות לא צריכה להיות נשלטת. היא צריכה להיות זורמת, טובה לשני הצדדים, שוויונית.
באותו הנושא: