8 תשובות
לא -
לא. מערכת יחסים זה דבר שהדדי. אין כזה דבר "שליטה". אף אחד לא שולט. הכל צריך להיות הדדי
צריך שותפות
לא שולט
שיהיה הדמות החזקה והדומיננטית
צריך מישהו דומיננטי ומישהו תומך, זה לא חייב להיות הגבר.
כשיש 2 דומיננטים יש בעיות של משחקי כוחות, וכשיש 2 תומכים אז אף אחד לא מוביל.

זה יכול להיות גבר+אישה, גבר+גבר, אישה+אישה.
אנונימי
מאיזו בחינה?
לא עניין של "צריך", זה פשוט המצב הטבעי.
גבר במהותו שולט ואישה נשלטת.
כאישה פוגשת גבר חזק, שיודע מה הוא רוצה מהקשר וממנה, שלא נרתע מלהעמיד אותה במקום, היא תכנע לו מעצמה.
שוויון זה פיקציה.