13 תשובות
כן
אם את לא עושה לייזר או משהו אז כן זה צומח מהר
כן זה הגיוני
על מה המינוסים אמאלה
כנראה לא אוהבים אותך באתר
אנונימית
כןכן הכל טוב
אנונימית
כן
כן
אם את לא עושה לייזר או משהו אז כן זה צומח מהר
את עיראקית?
אנונימי
הראשונה צודקת למה ככ הרבה מינוסים??
כן
למה יש לה כלכך הרבה מינוסים לא הבנתי
כן הגיוני
אנונימית
התחברות ל
באותו הנושא: