13 תשובות
כן
אם את לא עושה לייזר או משהו אז כן זה צומח מהר
אם את לא עושה לייזר או משהו אז כן זה צומח מהר
כן זה הגיוני
על מה המינוסים אמאלה
כנראה לא אוהבים אותך באתר
אנונימית
כןכן הכל טוב
אנונימית
אויש
כן
כן
אם את לא עושה לייזר או משהו אז כן זה צומח מהר
אם את לא עושה לייזר או משהו אז כן זה צומח מהר
את עיראקית?
אנונימי
הראשונה צודקת למה ככ הרבה מינוסים??
כן
למה יש לה כלכך הרבה מינוסים לא הבנתי
כן הגיוני
אנונימית
באותו הנושא: