10 תשובות
ככה זה בבית שחי,אני עושה לייזר וזה צומח לי הרבה יותר מהר מכל שאר האזורים
כנראה יש לך גדילה מהירה
עדיף שתעשי לייזר ועם לא תעשי עם שעווה
כן גם אני ככה ברגליים אחרי שעתיים אני קקטוס
גירל גם אני
ואני עוד עושה עם הלייזר של בראון והחרא הזה לא עובד לי בבית שחי משום מה אני משתגעת
איזה מעצבן זה
שואל השאלה:
די נסיכות שלי אין לי מספיק פרחים סליחהה
גם אצלי זה ככה זה מזעזע
אני איתךך
או שתעשי לייזר ואם אין אופציה אז שעווה וזה יגדל לאט יותר