9 תשובות
האמת ככה נולדתי וטוב לי ואני לא רוצה לשנות את זה יש לי עם מי לדבר
גדלתי בבית אתאיסטי וכשהייתי ילדה הייתי מתפללת ל"יקום" ושיט כזה עד שהבנתי אני פשוט מתפללת לקבה, כן אני חושבת שלהאמין זה סוג של בחירה ואני ממש ממליצה
לא כדאי תשאר ככה
לא רואה סיבה להאמין
לא חושבת שחכם לשאול את זה בשבת....
מרגישה אותו. בדברים הכי קטנים. זה משהו שאי אפשר להסביר לבן אדם שלא מאמין.
אנונימית
שואל השאלה:
^ מרגישה אותו? או משהו? איך את יודעת שזה "אותו"?
^ מרגישה אותו? או משהו? איך את יודעת שזה "אותו"?
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^^^ את ממש לא נולדת ככה, את גילית על הדת ועל האלוהים במהמשך ובחרת להאמין בזה. את ממש לא נולדת ככה
^^^^^^^ את ממש לא נולדת ככה, את גילית על הדת ועל האלוהים במהמשך ובחרת להאמין בזה. את ממש לא נולדת ככה
אנונימית
מאמין בגלל ההגיון מאחורי הקיום שלנו בנוסף לכמה דברים שעברתי. והייתי אומר שכדאי לך בגלל השקט הנפשי שזה מוסיף לך לחיים
באותו הנושא: