8 תשובות
תתחיל בלהתרחק ממנה, לא לנתק לגמרי
יכול להיות שזה מה שיגרום לך לשחרר
יכול להיות שזה מה שיגרום לך לשחרר
לא לדבר איתה
תזכור שהיא תמצא דרך להסתדר גם בלי התמיכה שלך, כי אם הרצון להשתפר לא יבוא ממנה היא פשוט לא תחלים מלפחות חלק מהדברים פה
ובהדרגה תגבר איתה פחות ופחות, תתחיל מתשובות יבשות יותר
ובהדרגה תגבר איתה פחות ופחות, תתחיל מתשובות יבשות יותר
שואל השאלה:
אין דרך אחרת? אני מעדיף לחוות קראש חד צדדי ולהיות שם בשבילה כשקשה לה מאשר להמשיך הלאה אבל להשאיר אותה לבד
אין דרך אחרת? אני מעדיף לחוות קראש חד צדדי ולהיות שם בשבילה כשקשה לה מאשר להמשיך הלאה אבל להשאיר אותה לבד
אנונימי
שואל השאלה:
יש לה רצון להשתפר זה מה שאנחנו עובדים עליו פשוט אין לה אף אחד
יש לה רצון להשתפר זה מה שאנחנו עובדים עליו פשוט אין לה אף אחד
אנונימי
להבין שקשרים מהאינטרנט לרוב בקושי מובילים לאנשהו
נחמד מצידך שאתה נותן לה מישהו לדבר איתו אבל היא גם צריכה להבין שזה לא הפיתרון והיא צריכה לקבל עזרה מאנשים שהיא רואה ביום יום
חברים מהאינטרנט זה באמת נהדר אבל רק לשחק משחקי מחשב ביחד מידי פעם לפתח קשרים עמוקים מידיי במיוחד אם אין לה חברים מחוץ לאינטרנט זה יכול להיות מסוכן
נחמד מצידך שאתה נותן לה מישהו לדבר איתו אבל היא גם צריכה להבין שזה לא הפיתרון והיא צריכה לקבל עזרה מאנשים שהיא רואה ביום יום
חברים מהאינטרנט זה באמת נהדר אבל רק לשחק משחקי מחשב ביחד מידי פעם לפתח קשרים עמוקים מידיי במיוחד אם אין לה חברים מחוץ לאינטרנט זה יכול להיות מסוכן
בבקשה תקח את זה ממני אני חוויתי את זה מניסיון אי אפשר להקשר לאנשים מהאינטרנט יותר מידיי אי אפשר פשוט
שואל השאלה:
אני הכרתי אותה כי אני גר ליד משפחה שלה
אני לא מתכוון לצאת איתה כי אני לא רוצה זוגיות מרחוק
פשוט היא כל כך לבד
אני הכרתי אותה כי אני גר ליד משפחה שלה
אני לא מתכוון לצאת איתה כי אני לא רוצה זוגיות מרחוק
פשוט היא כל כך לבד
אנונימי
באותו הנושא: