50 תשובות
אחי פשוט הורדת לה את כל הביטחון מסכנה
לא אומרים ככה לבחורה
אנונימי
איכס איזה מגעיל אתה וואי מה
ממש אבל ממש לא יצאת צודק. אמאלה זה דוחה אותי ברמות. אתה מסתכל על החיצוניות של הבן אדם לפני שאתה מסתכל על הפנימיות? היא ממש לא ניסתה לשקר רק רצתה לצלם את עצמה בצורה יותר יפה לדעתה, יופי זה לא משהו שתמיד נשאר, ומה זה שווה מישהו "חתיך" אם האופי שלו מבפנים חרא? הרי זה משתקף החוצה, אז ככה בכל דבר. גם אם אראה מישהו לא הכי לטעמי לא אמהר לשפוט לפני שאכיר את הבן אדם עצמו, כי יכולים לצאת ממנו צדדים אחרים שכן ישפיעו לבסוף על החיצוניות.
אני מרחמת על מי שתהיה איתך בחיי
וואו אני פשוט לא יכולה להתעלם ממה ששמעתי כרגע, ישר פסלת אותה רק כי המראה לא היה נראה לך משהו על ההתחלה, יכולת לפחות להעביר את הפגישה הראשונה כמו שצריך ולעשות את זה בדרך פחות פוגעת.
הייתי עונה על זה ברצינות אבל אני מסטול מעייפות
יצאת מזה ילדותי
מה אתה פוגע לבחורה ככה בביטחון מה אתה רציני
איכ אתה יצאת מגעיל בטירוף. אני ממש מקווה שאתה סתם עושה רייגבייט כי אם לא אז אתה ממש הרסת לה את הביטחון.
אנונימית
חחח אבל למה הייתי חייב להגיד לה את זה יא מאניק היית פשוט חוזר הבית וחוסם אותה או משהו
כולם בתגובות לא נראה לי הבינו תסיטואציה, שמע אתה יצאת לא רגיש וזה ישיר מדיי, אבל עדיין יש הבדל בין לצאת טוב בתמונות וללא להראות בכלל כמו בתמונות, גם לי קרה שיצאתי עם משהי והיא הייתה קאטפיש ברמה שעוד שנייה לא זיהיתי אותה והיא נראתה שונה לגמרי, וכל מי שיוצא עליו אמור לצאת גם עלייה, כי זה ממש לא בסדר לשקר לגמרי על המראה שלך באינטרנט ולצפות שכולם ייתיחסו אלייך באותה גישה בשביל לא לפגוע בך, אבל לפגוע במי שדיבר איתך ולשקר לו זה בסדר? גם אני התחברתי אלייה ועדיין כשיצאנו לפגישה התנהגתי נורמלי אבל היא לא יצאה בסדר בכלל
אחי אתה לא גבר לפחות היית מסיים את הפגישה בטוב ולהגיד לה שזה פחות מתאים לך
אנונימי
^^ לא היא לא שיקרה ולא "עבדה על אף אחד" היא העלתה תמונות שהיא הרגישה יפה בהן כמו שכל העולם עושה והבחור ששאל את השאלה פשוט התנהג מגעיל דיבר עליה בצורה משפילה וחשב שזה לגיטימי רק כי הוא התאכזב וזה ממש עצוב שאתה מנסה להצדיק אותו כאילו מה? אם מישהי לא נראית כמו שאתה מדמיין אז מותר לזרוק לה הערות מגעילות ולתת לה להרגיש אשמה על איך שהיא נראית?
זה אפילו לא מפתיע שזה בא מבן ברצינות
קודם כל מה לא מפתיע שזה בא מבן אמרתי שהוא יצא לא רגיש, שנית כל מאיפה לך שהיא העלתה תמונות שהיא יצאה יפה בהן ולא תמונות שהיא שיקרה לגמרי לגבי איך שהיא נראתה? כי במצב שלי היא הייתה ממש שונה דיי הגיון בריא תפעיל תהגיון שאני לא מדבר על שוני קטן בתמונות וכנראה שגם הוא לא, יש הבדל בין מייקאפ וזוויות לשוני ענק במראה, וזה פגע גם בי שהתחברתי אלייה והיא שיקרה לגבי המראה שלה, אסור לי להפגע? גם לי יש רגשות ואולי זה מה שקרה לו בגלל זה הצדקתי אותו, דיי לחשוב תמיד שיש צד אחד לסיפור
יש הבדל בין שני צדדים לסיפור לבין לבטל דייט בטענה שהיא מכוערת מדי
אנונימית
אם היא שיקרה לגבי המראה שלה למה שזה לא יהיה מוצדק? הוא לא יצא רגיש באיך שהוא ביטל את זה אבל למה לו לצאת לדייט עם משהי שהוא לא נמשך אלייה? משיכה זה משהו נורמלי וחשוב בזוגיות
תקשיב, מאיך שהוא מספר שהיא הגיבה אני לא חושבת שהיא הייתה בן אדם שונה לגמרי בתמונות, לפחות לא בכוונה ולרסק לבן אדם את הביטחון העצמי זה לא הדרך להתמודד עם זה. בעיה שלו שהוא ניסה לצאת לדייט עם מישהי מהאינטרנט.
אנונימית
אחי נעלבתי בשבילה
לא יודע אני לא יכול לדעת כמה היא הייתה קאטפיש או לא^^
^^^^^^
אבל אם איך שהוא דיבר אליה זה בסדר? אני באמת מנסה להבין סבבה אז אתה מצדיק אותו והוא פגוע וגם אתה אבל לא באמת אכפת לי אני דיברתי על איך שהוא דיבר עליה כי באיזה עולם זה נראה לך הגיוני להגיד לבחורה דבר כזה ולהצדיק אותו, נו והוא נפגע סבבה אז בגלל שהיא כביכול "שיקרה" על המראה שלה מותר לו לדבר איך שבא לו רק כי הוא נפגע? אולי היא מרגישה יותר בנוח עם איפור אולי היא בכלל לא אוהבת את עצמה בלי איפור אי אפשר לשפוט ככה מישהי ואני לא חושבת שלשים הרבה איפור זה נקרא לשקר על איך שאת נראית כנראה היא פשוט אוהבת את זה ואין סיבה לשפוט את זה בכלל ויש מצב שהיא אפילו הרגישה מספיק בנוח איתו בשביל לבוא לדייט בלי איפור ואז הוא פשוט פגע בה וזה מזעזע ברמות
קודם כל איפור זה כן יכול לשנות מראה, שנית כל מה זה דיבר אלייה איך הוא דיבר אלייה בדיוק? אמר לה לא לשקר לגבי המראה שלה? את סתם נפגעת ולוקחת אישית למרות שהוא לא בא ואמר את מכוערת רצח לא בא לי אותך הוא לא יצא רגיש אבל הנה את גם מבטלת רגשות שלו לדוגמא בסיטואציה, אם הוא התחבר אלייה והיא שיקרה לו איך בדיוק זה לא משפיע על הסיטואציה? את לא הגיונת בעליל, כי זה כן משפיע וזה לא משנה אם היא נפגעת אם היא קאטפיש מוחלט, אני לא יודע מה הרמה ואם היא נראיתה קצת פחות טוב זה משנה הכל אבל הוא תיאר את זה בהגזמה אז כנראה היא שיקרה לגמרי וכשמשהי משקרת לגמרי לגבי המראה שלה היא מודעת לזה אז זה לגמרי אשמתה, זה ברור מאליו שהוא יתבאס מהמראה שלי אם היא שיקרה לגביו ואם היא נפגעת בגלל שהיא משקרצ והופכת את זה עליו זה אשמתה, הוא לא חייב לחשוב שהיא יפה
^
אתה פשוט לא מבין מה מדברים איתך וזה מה שהכי מעצבן פה אף אחד לא אמר שאסור להתבאס או להרגיש פגוע אם מישהי נראית שונה ממה שציפית אבל יש דרך לדבר על זה אתה מתעלם מזה שהוא דיבר עליה בצורה מגעילה ומשפילה כאילו היא אשמה בזה שהוא בנה לעצמו פנטזיה בראש, אתה מדבר כאילו אם מישהי לא התאפרה בדייט אז היא שיקרה נו באמת מה אתה רוצה שהיא תסתובב כל החיים עם מייקאפ על הפנים רק בשביל שגברים לא יתאכזבו? זה מטורף
היא לא שיקרה היא פשוט נראית אחרת בלי איפור וזה בסדר גמור וזה לא מצדיק את הדרך המכוערת שבה הוא דיבר עליה
אתה סתם מצדיק אותו רק כי זה קרה גם לך
קודם כל זה לא משנה אם זה קרה לי גם לא אכפת לי מזה בכלל. ואני לא מתעלם מכלום את האחת פה עם ראש בקיר את ממש לא בוגרת כנראה את מרגישה כמוהה אז את לא רואה שזה יותר עמוק מאיך שהיא מרגישה, ואף אחד פה לא מדבר על מייקאפ את ממש מתווכחת עם עצמך ליטרלי כתבתי אם זה מייקאפ נטו או בקטנה אז למיי אכפת זה נורמלי וואי אני מדבר על נטו קאטפיש אם את יודעת מה זה, נטו לשקר לגמרי על המראה
^^^ הוא לא חייב לחשוב שהיא יפה אבל יש דרך נורמלית להגיד את זה אתה יודע והעובדה שזה לא מזיז לו בכלל שהיא נפגעה מעידה על הבן אדם הרבה
את פשוט פגועה בשבילה וזה בסדר אבל אני מדבר על משהו אחר ואת יוצאת עליי כיאילו אני לא מדבר על משהו אחר
ואני הסברתי את עצמי ושהתכוונתי נטו לקאטפיש מוגזם כמה פעמים אם את רוצה להמשיך ליצור וויכוח ולהגיד שאני חושב דברים שאני לא חושב זה בעיה שלך
^^^^
אין לי מושג למה אתה כזה עצבני או למה קשה לך לשמוע דעה שונה
ברגע שאתה עובר להעלבות אישיות רק כי אני לא מסכימה איתך זה אומר הכל
אתה בכלל לא יודע אם היא שיקרה או לא פשוט נוח לך להאמין לו כי אתה מזדהה איתו
וכל הזמן אתה מדבר על איך הוא נפגע אבל מתעלם מזה שהוא פגע בה
וזה כל העניין יש פה חוסר כבוד ואתה רק מחזק את זה אבל אין לי עצבים להתווכח אז נסיים את זה כאן וזהו
וגם אם היא קאטשיפ נו ו? שתעשה מה שבא לה סבבה נפגש איתה לא חושב שהיא יפה בסדר מותר לו אבל להגיע למצב של לדבר אליה בחוסר כבוד ובצורה מזלזלת רק בגלל שהוא נפגע? ושאפילו לא אכפת לו שהיא נפגעה זה פשוט עצוב והוא ליטרלי היה יכול פשוט להגיד לה בצורה יותר נעימה שלא תהיה רעה ואז לסיים את זה בצורה שלא תפגע לא בה ולא בו אבל הוא בחר לדבר אליה ככה
אני ממש מקבל דעה שונה זה זה שאת לא בוגרת שמעצבן אותי, אני לא יכול לדבר עם אנשים עם חוסר הגיון את פדוט מתעלמת מכל מה שאני כותב, אם זה פגיעה בה שכתבתי שהוא יצא לא רגיש או אם זה זה שאני לא מזדהה איתו כי לי לא היה אכפת, והקטע שאת פשוט בוחרת לצאת עליי למרות שאני לא נגדך ועוד אומרת העלבות אישיות לדעתי זה לא בוגר שאת מתעלמת ממה שאני כותב זה ממש לא הדעה שלך שאני לא מסכים איתה
ומה יש לך עם האומר הכל אני ממש ליטרלי פשוט חושב שאת בלי הגיון אם את מתעלמת מהסיבות שאני נותן לך ואת מוציאה אותי לא רגיש אפילו בלי להכיר אותי
ואם היא קאטפיש זה לא בסדר נקודה מה נו ו? הוא לא חייב לצאת איתה תפסיקו להכריח אנשים
^^^ איזה העלבות אישיות אמרתי עליך אני מנסה להבין באמת
אמרת שאני אמרתי לך, איזה העלבות אישיות בדיוק שאמרתי שאת לא בוגרת לדעתי? זה פשוט לא בוגר להמשיך להתווכח איתי למרות שאת מתעלמת מכל דבר שכתבתי זה כיאילו את עושה את זה בכוונה
הדעה שלך לא יכולה להיות לי חשובה פחות אבל אם את כבר מציגה דעה תראי הגיון בוויכוח ולא פשוט תתעלמי מכל דבר שאני כותב
ארבע בבוקר ואני לא מצליחה לקרוא כלום
אבל ממש באלי לעזור
סליחה אבל איכ אתה קצת מגעיל אותי
^^^^ וואי מי הכריח אותו לצאת איתה אבל מה אתה כאילו לא מבין אמרתי סך הכל שהוא יכל לסיים את זה בטוב פשוט במקום לדבר אליה מסריח איף שלא יצא איתה מה אכפת לי פשוט שלא ידבר אליה מסריח
הוא אמר לה שלא תשקר לגבי המראה שלה זה לא רע אפילו
^ אולי לה זה רע? אתה אפילו לא מכיר אותה בשביל בכלל לשפוט חוץ מזה זה פגיעה לכל דבר הוא פשוט רמז לה שהיא לא נראת אותו דבר מן הסתם שזה יפגע בה
את שוב בוחרת לענות נטו על זה ולהתעלם מזה שהתעלמת ממה שכתבתי ממקודם, זה לא משנה לי כלכך אבל לא מבין למה להתעלם ממה שאני כותב את לא מסכימה שזה חסר הגיון להתווכח ולהתעלם ממה אני כותב? ושוב אם זה פגע בה והיא שיקרה לגבי המראה זה בעיה שלה, הוא לא רגיש אבל נשמע שגם היא לא אם היא משקרת לגבי המראה שלה
^ טוב אז בוא תגיד לי מה הדעה שלך שכל כך התעלמתי ממנה
ליטרלי כל מה שכתבתי ממקודם ואת פשוט המשכת לצאת עליי ולהתעלם מזה, זה מעצבן שאני גם מסביר לך ואת גם מתעלמת מזה גם מה אכפת לי ממנו או ממנה זה כולה סטיפס שתיהם יצאו לא בסדר
^ סליחה באמת שרשמת כל כך הרבה דברים אחד אחריי השני שלא שמתי לב לחצי מדברים שרשמת ואני לא מאמינה שאני באמת מתעסקת בלהתווכח עם מישהו מסטיפס על משהו שאפילו לא קשור אליי ולחיים שלי אני מסיימת את זה פה אין לי עצבים
גם לי אין ולא התכוונתי למה שרשמתי עכשיו בכלל ידמות ואני לא מאמין שהחרא הזה מעצבן אותי
ואני עדיין לא מבינה מה הבעיה בלהיות קאטשיפ זה שבנים לא אוהבים את זה לא אומר שזה "לא בסדר" אבל בסדר זה לא משהו רע אתה יודע סך הכל מלא איפור כל אחת ומה שהיא אוהבת
את לא יודעת אז מה זה קאטפיש, מייקאפ זה לא קאטפיש. לשקר לגבי המראה שלך זה קאטפיש, וזה לא בסדא במאה אחוז
בסדר שיהיה לא אכפת לי בכלל למה אני עדיין מתעסקת בזה זהו נגמר השיחה
אני די בטוחה שזה ספאם, אם לא, אתה לא אכפתי, ילדותי, ויש לך התנהגות נוראית!!
מי אתה בכלל שתעיר לבן אדם על החיצוניות ואז תגיד שהיא אשמה?! לפחות תשב במסעדה קצת למה מה קרהה
תהיה נחמד, ומנומס, היא נפגעה בצדק ואם הייתי במקומה הייתי מעיפה עלייך מים כמו בסרטים
לדעתי אתה צודק
אנונימי
אם אני הייתי בלי שרירים עם משקפיים של חנונים אבל בתמונות הייתי דה רוק אז אתן איתן עושות אותו דבר אז אל תשפטו אותו
אנונימי