6 תשובות
לא חסר להם חח
הסתכלנו אחד לשנייה בעיניים וואו איזה פרפריםם
אנונימי
היא הדבר הראשון שאתה חושב עליו בבוקר והדבר האחרון שאתה חושב עליו לפי השינה
נהיים נבוכים לידה והלב דופק.. מהר
נהיים נבוכים לידה והלב דופק.. מהר
שהיא עושה דברים שלא כל אחת עושה שאני אוהב אותם
טוב.. מאיפה להתחיל?
דבר ראשון בשביל שתרצה בכלל להכיר את אותה אחת אז צריך להיות לה מראה שממש יפה בעינייך ואז הדרך פשוט סלולה לך בקלילות.. (כמובן אם האישיות שלה גם פצצה..)
אבל בקיצור... אתה נגיד מצייר.. אז אתה מקדיש לה ציורים בראש שלך.. אתה שומע שירים של געגועים כל הזמן... ואתה כל הזמן אבל באמת כל הזמן חושב רק עליה.. אני לא אומר שזה טוב אבל ההרגשה מדהימה אם זה הדדי..
דבר ראשון בשביל שתרצה בכלל להכיר את אותה אחת אז צריך להיות לה מראה שממש יפה בעינייך ואז הדרך פשוט סלולה לך בקלילות.. (כמובן אם האישיות שלה גם פצצה..)
אבל בקיצור... אתה נגיד מצייר.. אז אתה מקדיש לה ציורים בראש שלך.. אתה שומע שירים של געגועים כל הזמן... ואתה כל הזמן אבל באמת כל הזמן חושב רק עליה.. אני לא אומר שזה טוב אבל ההרגשה מדהימה אם זה הדדי..
שאכפת לה ממני ושלי מתחיל להיות אכפת ממנה, וזה למה אני התאהבתי בידידה שלי
אנונימי
באותו הנושא: