6 תשובות
איפור מבליט מה שיפה. הוא לא מתקן
תרגעי
תרגעי
ככה
איפור מעצים את היופי
איפור מעצים את היופי
לא בהכרח הוא יכול להבליט יופי
כי אם מישהי מכוערת גם איפור לא יעזור לה
אנונימית
וואו גישה נוראית בנות לא שמות איפור כי הן מרגישות מכוערות הן שמות איפור כי הן מרגישות יותר יפות עם איפור ושהם יכולות להבליט את היופי שלהן איתו. איפור לא מסתיר פגמים הרבה מאוד מהפעמים לדוגמא אם מישהו שמה עכשיו סומק ברונזר ומסקרה זה לא מסתיר כלום רק מוסיף צבע.
שואל השאלה:
לפי מה שאני ראיתי בכל מקום כשמישהי מרגישה לא יפה היא שמה איפור כדי לייפות את עצמה. או שאומרים לה לעשות את זה. מי שכבר מרגישה יפה באמת לא תשים כי היא כבר יפה
והרבה פעמים מסתירים למשל משהו מכוער בפנים בעזרת זה
לפי מה שאני ראיתי בכל מקום כשמישהי מרגישה לא יפה היא שמה איפור כדי לייפות את עצמה. או שאומרים לה לעשות את זה. מי שכבר מרגישה יפה באמת לא תשים כי היא כבר יפה
והרבה פעמים מסתירים למשל משהו מכוער בפנים בעזרת זה
אנונימית
באותו הנושא: