התחברות
הרשמה
זה חמוד לקרוא למישהי שקוראים לה אמילי אמה בתור כינויי?
10 בדצמבר 2023, 23:02
כינויים
כינוי
שמות חיבה
רעיונות
5 תשובות
כן
^
^~^yaara
יותר מתאים אמי אבל מה שבאלך :)
מ
מקס.הזועמת_
כןן
מ
מתוסכלת 24/7
כן
ה
העייפה הנרדמת
כן
R
Rin :)
באותו הנושא:
למה אתן הבנות קוראים לבנים חמוד יאוו כמה זה מעצבן מה הקטע בלקרוא למישהוא חמוד?
בנים אם אתם שונאים שקוראים לכם חמוד, איך אפשר לקרוא לכם?
אם למישהי קוראים תמר זה חמוד בתור שם חיבה לקרוא לה תותא
איזה כינויים אני יכולה לקרוא למישהו שקוראים לו יונתן?
באיזה שמות חיבה אפשר לקרוא למישהי שקוראים לה אלה?
איך לקרוא למישהי שקוראים לה יהב בטלפון?
באיזה שמות חיבה אפשר לקרוא למישהו שקוראים לו דניאל?
איזה כינוי אפשר לקרוא למישהו גבוה שקוראים לו תמיר?
לקרוא למישהי רזה מקל זה כמו לקרוא למישהי שמנה בטטה - דעתכם?
למה זה לא יפה לקרוא למישהי שמנה אבל לקרוא למישהי רזה זה בסדר ובכלל לא מעליב?
לקרוא למישהו "מתוקי" "חמוד" זה אשכרה לא לראות אותו גבר במסווה של מחמאה ?