8 תשובות
שואל השאלה:
חשוב גם להגיד, כשהיינו בקטע ממש נלחצתי מהמחשבה של לנשק אותה, וגם קצת נגעלתי מזה אפילו, ואני לא יודעת למה
אבל אחרי שנפרדנו ממש התגעגעתי והבנתי מה הפסדתי והיא אפילו נהייתה חפה יותר וממש מוכרת בטיקטוק והיא מופיעה לח מלא בפוריו ואני כל דקה מבינה מה הפסדתי, היא הכי יפה בעולם ואף אחת לא תהיה כמוהה.
חשוב גם להגיד, כשהיינו בקטע ממש נלחצתי מהמחשבה של לנשק אותה, וגם קצת נגעלתי מזה אפילו, ואני לא יודעת למה
אבל אחרי שנפרדנו ממש התגעגעתי והבנתי מה הפסדתי והיא אפילו נהייתה חפה יותר וממש מוכרת בטיקטוק והיא מופיעה לח מלא בפוריו ואני כל דקה מבינה מה הפסדתי, היא הכי יפה בעולם ואף אחת לא תהיה כמוהה.
אנונימית
וואו תקשיבי שאני בסיטואציה דומה לשלך
זה קשוח ברמות ויהיו דברים שיזכירו לך אותה פשוט צריך איכשהו להתקדם
אם באלך לדבר על זה בפרטי אז בשמחה
זה קשוח ברמות ויהיו דברים שיזכירו לך אותה פשוט צריך איכשהו להתקדם
אם באלך לדבר על זה בפרטי אז בשמחה
שואל השאלה:
אני חייבת להתקדם ואני אשכרה לא מצליחה עברה פאקינג שנה
אני חייבת להתקדם ואני אשכרה לא מצליחה עברה פאקינג שנה
אנונימית
יש דברים שנורא קשה לעבור מהם ואת עברת מערכת יחסים שהייתה מאוד אישית ומאוד אוהבת
זה לא קל להתקדם ממשהו כזה
זה לא קל להתקדם ממשהו כזה
שלחי לי בפרטי הודעה אני אדבר איתך שם
שואל השאלה:
לא הערכתי את זה מספיק והלוואי שהיא גם חושבת עליי ככה
לא הערכתי את זה מספיק והלוואי שהיא גם חושבת עליי ככה
אנונימית
אני מבין אותך מאוד.
ניתקנו קשר לפני כמעט 4 חודשים לא בדיוק מאותן הסיבות אבל בואי נגיד שזה בא ממנה..
אני לא מפסיק לחשוב עליה לדקה אחת בזמן שאני לא יודע איפה היא היום מבחינה רגשית וזה קשה לי מאוד..
לא חושב שככה התגעגעתי לבן אדם.
זה לא ממש טיפ או עצה אבל שתדעי שאת לא לבד בזה וכולנו באותה סירה
ניתקנו קשר לפני כמעט 4 חודשים לא בדיוק מאותן הסיבות אבל בואי נגיד שזה בא ממנה..
אני לא מפסיק לחשוב עליה לדקה אחת בזמן שאני לא יודע איפה היא היום מבחינה רגשית וזה קשה לי מאוד..
לא חושב שככה התגעגעתי לבן אדם.
זה לא ממש טיפ או עצה אבל שתדעי שאת לא לבד בזה וכולנו באותה סירה
אני מבינה אותך לגמרי זה מאוד מזכיר מה שקרה לי עם זאת שהייתי איתה בזוגיות
מבאס לשמוע שזה המצב וברור שיהיה לך קשה להתקדם זה הגיוני לגמרי היא הייתה חלק מאוד חשוב בחיים שלך ועכשיו כשהיא איננה את מבינה שזה נגמר אני תמיד כאן אם תרצי לפרוק
מבאס לשמוע שזה המצב וברור שיהיה לך קשה להתקדם זה הגיוני לגמרי היא הייתה חלק מאוד חשוב בחיים שלך ועכשיו כשהיא איננה את מבינה שזה נגמר אני תמיד כאן אם תרצי לפרוק
באותו הנושא: