10 תשובות
שואל השאלה:
רק בגלל זה אוף
אנונימי
לי לקח שבוע שלם של בכי ודיכאון, עד שהרגשתי טוב עם עצמי שהתחלתי להתאמן האמת
אנונימי
תנסה לעשות דברים אחרים שאתה אוהב
להבין שאתה זה שחשוב שלא יתפרק
אם אין לך כח תזמין חברים
מישהו שיעודד אותך
זה קשה ממש
בהמלחה מכל הלב!
שואל השאלה:
הבעיה שזה מעל שנתיים ומגיע עם תקופות
אנונימי
אז די זה כבר פוגע בך
תנסה אולי למצוא משהיא אחרת?
או שתעזוב לגמרי את העניין הזה

תתמקד בעצמך!
שואל השאלה:
אני כבר כמה ימים לא יומא מהבית ולא עושה כלום
אנונימי
תשחרר, זה נשמע רע, אבל זאת המילה שתעזור לך להיות בפוקוס על מה שחשוב - על החיים שלך.
מה ששלך שלך ויגיע עד אליך, ואם לא היא, אז שחרר אותה. תן לה ללכת לאן שהיא שייכת, ואתה. קדם את עצמך בחיים
אנונימי
זה יעבור גם אני הייתי שם, תוציא את הכל, תן לעצמך להתגעגע, בסוף אתה תתרגל לזה שהיא לא שם
שואל השאלה:
אני מרגיש שלא אמצא יותר אהבה וניסיתי לא צלח כל כך
אנונימי