6 תשובות
אם זה חבר ממש טוב גם אני הייתי נפגעת
לא אתה לא מגזים זה חד משמעית פוגע
זה פשוט מבאס כי זה חבר הכי טוב אז כאילו למה שלא יהיה לכם מה לעשות לבד
זה באמת קצת פוגע. מה זה מה נעשה רק שניים.. זה כאילו אתה לא מספיק לו. זה בסדר שהרגשת שזה מעליב. יש מצב שהוא לא התכוון לזה בצורה הזו אבל עדיין לא נעים.
בוא נצא לבר אני חייבת לשתות
שואל השאלה:
לפחות מישהו רוצה לבוא איתי לבר
התחברות ל