התחברות
הרשמה
הייתי אמורה להיפגש עם כמה חברים
ב12 היינו אמורים כבר להיפגש והאף אחד מהם לא עונה לי, ונראה לי שאף אחד מהם לא קם עדיין, ואני כבר התארגנתי וזה ממש מאכזב, עדיף לי כבר ללכת לחברה אחרת?
25 ביוני 2025, 12:51
3 תשובות
כן עדיף
א
אז מה עכשיו?
כן
P
Prinzessin
תלוי אם רצית להיפגש איתה לפני. שלא תרגיש אופצייה ב כי היא יכולה להיפגע מזה
T
The cookie