3 תשובות
התבאסה קצת אבל הגיבה מעולה והבינה אותך לגמרי. הכל טוב(:
כנראה שכן
היא הגיבה ממש יפה כל הכבוד לה
היא הגיבה ממש יפה כל הכבוד לה
אממ נראלי שכן..
בכל מקרה את חולה, מה היא הייתה רוצה שתעשי, תבואי חולה?
בכל מקרה את חולה, מה היא הייתה רוצה שתעשי, תבואי חולה?
באותו הנושא: