3 תשובות
התבאסה קצת אבל הגיבה מעולה והבינה אותך לגמרי. הכל טוב(:
כנראה שכן
היא הגיבה ממש יפה כל הכבוד לה
אממ נראלי שכן..
בכל מקרה את חולה, מה היא הייתה רוצה שתעשי, תבואי חולה?