6 תשובות
סליחה
יאללה להשלים
לכי תחבקי אותו
לכי תחבקי אותו
שום דבר
תשאלי אותו אם הוא רוצה להיות חבר שלך
בדרך כלל מה שעוזר זה להתחיל לדבר על הסיטואציה מנקודת מבט חיצונית ולשלב הומור קל.
כזה "תראה אותנו שני טמבלים פה לא מדברים כמו בני 3 זה מצחיק בתכלס" ולחייך. אני מאמין שזה מה שעוזר ברגעים הראשונים כדי לשבור את האווירה. ואחר כך אפשר לדבר יותר ברצינות.
כזה "תראה אותנו שני טמבלים פה לא מדברים כמו בני 3 זה מצחיק בתכלס" ולחייך. אני מאמין שזה מה שעוזר ברגעים הראשונים כדי לשבור את האווירה. ואחר כך אפשר לדבר יותר ברצינות.
תשאלי אותו אם אפשר לספר לו משהו, ואז תגידי לו שיש לך קראש עליו
אבל שלא יגלה לו
אבל שלא יגלה לו
באותו הנושא: