6 תשובות
^^זה חלק מהנגזרת של השורש, האיבר השני. נוסחת הנגזרת של שורש היא נגזרת השורש חלקי 2 כפול השורש. מה שהקפת זה הנגזרת של השורש.
אנונימי
שואל השאלה:
אז בתכלס אפשר לא לכתוב את האחד וישר לכתוב במונה טת הנגזרת הפנימית?
אנונימית
https://ibb.co/mddvsnj1
נגזרת מכפלה, עושים לגזור לשמור ועוד לשמור לגזור
נגזרת שורש, הנגזרת של מה שבתוך השורש חלקי פעמיים השורש
שואל השאלה:
https://ibb.co/whs8rrc3
זה מה שהפוטי מאף הראה לי ופשוט לא הבנתי מאיפה הגיע החלק האחרון הזה שהקפתי
אנונימית
זו נגזרת מכפלה כשאחד מאיבריה הוא שורש אז כשנגזור נשתמש גם בנגזרת של שורש.
הנוסחה היא נגזרת האיבר הראשון כפול השני, פלוס נגזרת האיבר השני כפול הראשון.
אנונימי
^בדיוק. האחד סתם מבלבל מלא פעמים.
משאירים 1 רק אם הנגזרת הפנימית היא אחד, כמו בפונקציה שורש x, שנגזרתה 1 חלקי 2 שורש x.
אנונימי