ההורים שלי גרושים ואבא שלי לא מסכים לפספס כמעט אף פעם אפילו פגישה אחד איתו
יש לנו כל שישי שבת שני ביחד עכשיו בסדר השלמתי עם זה שלא משנה מה פעמיים בחודש אני צריכה לפנות שישי שבת, אבל למה אם נגיד אני אצלו כל החופש הגדול(שאגב לפי הסכם המשמרת בבית משפט אומר שגם בחופשים אני אמורה להיות אצלו רק שישי שבת פעמיים בחודש) לא מפריע לו שאני לא רואה את אמא שלי שישי שבת אפילו גם כל שישי שבת שני, נגיד אם אני מבטלת לאבא שלי שישי שבת אז הוא הופך את כל העולם ומתעצבן וזה ואפילו אמא שלי אומרת לי שזה לא יפה וזה וזה אבל אם נגיד אני כל החודשיים של החופש הגדול הוא אפילו לא שואל אותי אם אני רוצה ללכת לעשות שישי אצל אמא